فرمانده انتظامي شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختياري از انهدام 2 باند تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف 66 كيلو ترياك خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ "تيمور عكاشه" فرمانده انتظامي شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختياري در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي مبني براينکه 2 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان ، اقدام به خريد و فروش مواد مخدر مي کنند، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه انتظامي دوراهان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات بعمل آمده در محل هاي مورد نظر ، افراد توزيع کننده مواد مخدر مورد شناسائي قرار گرفته و طي 2 عمليات غافلگيرانه 4 قاچاقچي که در سطح وسيع اقدام به توزيع مواد مخدر در محل هاي تفريحي و معابر شهرها مي کردند دستگير شدند. 
سرهنگ عكاشه گفت: در بازرسي بعمل آمده از خودروهاي قاچاقچيان ، 66 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود ، کشف و ضبط شد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه اعتياد سرمنشأ بسياري از آشفتگي ها و از هم گسيختگي هاي اجتماعي مي باشد گفت: خانواده مهمترين و اساسي ترين نقش را ، در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي كند.
 اين مقام انتظامي در پايان از خانواده ها خواست: فرزندان خود را قبل از مواجه شدن با شرايط بحراني ، نسبت به مضرات و عواقب ويرانگر مواد مخدر آگاه سازند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار