سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسي: آرژانتين مقابل شيلي عذاب كشيد!

ستاره ي بارسلونا معتقد است آرژانتين به سختي ديدار شب گذشته را پشت سر گذاشت اما نتيجه ي نهايي رضايت بخش بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري روئيترز، آرژانتيني ها تلاش خود براي رسيدن به دور نهايي جام جهاني برزيل را شب گذشته با دو گل مسي و هيگوآين و پيروزي دو بر يكي كه به سختي مقابل شيلي بدست آوردند پي گيري كرد.

گل دقيقه ي 90 گوتييرز به آرژانتيني ها ثابت كرد رقابت با شيلي كار آساني نبوده است.

مسي در اين ارتباط به خبرنگاران گفت: ما از قبل مي دانستيم رقابتي سخت و دشوار خواهد بود چرا كه شيلي نياز شديدي به يك برد داشت ما زماني كه بايد گل زديم اما ناگهان كنترل بازي را از دست داديم و كمي از اين موضوع عذاب كشيديم. اما نكته ي مهم اين است كه ما 3 امتياز در ديداري دشوار كسب كرديم و همين كافي است.

وي در ادامه افزود: رقابت هاي انتخابي جام جهاني بسيار نزديك و دشوار هستند، من خوشحالم چرا كه ما دو تيم بزرگ همچون اروگوئه و شيلي را پشت سر گذاشتيم، فروردين ماه دوباره باز مي گرديم و به پيروزي هايمان ادمه خواهيم داد./آق

اين مهاجم 25 ساله همچنين در ادامه از خرسندي خود نسبت به عملكردش در سالهاي اخير اين چنين گفت: من در 8 سال اول مسائل شيرين بسياري را تجربه كرده ام، البته گاهي اوقات نيز عذاب كشيده ام اما همان مسائل سبب شده تا من رشد كنم و ياد بگيريم كه چگونه با مشكلات كنار بيايم. در حال حاضر بسيار خوشحالم و از آنچه در مورد من وو تيم ملي آرژانتين به وقوع مي پيوندد بسيار خوشحال هستم.

سيرجيرآگوئه او نيز از عملكرد آرژانتين بسيار خوشحال و راضي بود و گفت: مي دانستم آسان نخواهد بود. اما از نتيجه بسيار راضي هستم.ده

برچسب ها: مسی ، شیلی ، آرژانتین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.