سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگراني سازمان ملل از حملات مکرر صهيونيست ها به کشاورزان فلسطيني

هماهنگ کننده ويژه سازمان ملل در امور خاورميانه در گزارشي درباره حملات مکرر شهرک نشينان صهيونيست به اراضي کشاورزي فلسطين در کرانه باختري، به شدت ابراز نگراني کرد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ رابرت سري در گزارشي که صبح دوشنبه در سازمان ملل متحد منتشر شد، گفت اين اقدامات يهودي هاي مهاجر در سرزمين فلسطين، قابل سرزنش است. وي از رژيم صهيونيستي خواست مرتکبان اين اقدامات را به دست عدالت بسپارد.

هماهنگ کننده ويژه سازمان ملل در امور خاورميانه با اشاره به اهميت درخت هاي زيتون و محصولات آنها در اقتصاد مردم فلسطين افزود اسرائيل بايد به تعهداتش بر اساس قانون بين المللي از فلسطيني ها و مايملک آنها در مناطق اشغالي حفاظت کند.

رابرت سري ماه گذشته نيز در شوراي امنيت درباره نبود پيشرفت مذاکرات ميان فلسطيني ها و رژيم صهيونيستي، ادامه درگيري و اشغالگري هايي که راه حل دو کشور را به خطر مي اندازند، هشدار داده بود.

مذاکرات فلسطيني ها و رژيم صهيونيستي از سپتامبر سال 2010 ميلادي و در پي سرپيچي آن رژيم در توقف فعاليت هاي شهرک سازي در مناطق فلسطيني ، متوقف شد. نشست ماهيانه شوراي امنيت سازمان ملل نيز صبح دوشنبه درباره مسئله فلسطين آغاز کرد .
برچسب ها: حمله ، صهیونیست ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.