سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وضعيت توليد در سال جاري بهتر نشده است/سياست نخ نماي غرب در ادبيات متناقض و دوگانه

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين گفت: در سال جاري وضعيت توليد كشور بهتر نشده، البته تحريم‌ها و سياست‌هايي هم كه به آن نقد داريم، در اين زمينه نقش داشته است.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره عملكرد دستگاه‌هاي مختلف در سال "توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني"، اظهار داشت: تحليل عملكرد دستگاه‌هاي مختلف در سال توليد ملي به مدت زمان طولاني نياز دارد اما به صورت خلاصه مي‌توان گفت كه از نظر تئوري تلاش‌هايي صورت گرفت كه عملياتي نبود.

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: در سال جاري وضعيت توليد كشور بهتر نشده، البته تحريم‌ها و سياست‌هايي هم كه به آن نقد داريم، در اين زمينه نقش داشته است.

وي تصريح كرد: حمايت‌هايي كه بايد از بخش توليد به عمل مي‌آمد، انجام نشده است، بخشي از اين حمايت‌ها در قسمت‌هايي مقدرو نبوده و در بخش‌هايي هم كه حمايت از توليد امكان پذير بود، متاسفانه به آن عمل نشده است.

باهنر همچنين از تلاش مجلس براي تقويت بودجه بخش توليد خبر داد.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين درباره گزارش مغرضانه و سياسي "احمد شهيد" گزارشگر سازمان ملل كه به نقض حقوق بشر در كشورمان اشاره مي‌كند، اظهار داشت: بارها مقام معظم رهبري بيان كرده‌اند كه مشكل غرب با ملت ايران حقوق بشر و يا مسئله هسته‌اي نيست.

وي افزود: ادبيات دوگانه و متناقض غرب به سياست نخ‌نمايي تبديل شده است كه دائما آن را تكرار مي‌كنند و مسئله حقوق بشر براي آنان بهانه‌اي بيش نيست.

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين تاكيد كرد: در منطقه هيچ كشوري به اندازه جمهوري اسلامي ايران به حقوق بشر اهميت نمي‌دهد و كشورهايي هستند كه حتي به زنان اجازه رانندگي كردن نمي‌دهند.

باهنر با بيان اينكه تاثيرگذاري ايران در افكار عمومي جهان بيش ار تصور غرب بوده است، خاطر نشان كرد: جبهه استكبار احساس كرده است كه ايران اسلامي بيش از آنچه كه آنان انتظار داشتند، قدرتمند شده و از اين  مسئله عصباني هستند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.