عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: شعارهايي که با تأمل و تدبير، توسط مقام معظم رهبري در ابتداي سال مطرح مي‌شود به‌قدري براي دشمنان سنگين است که مي‌خواهند به هر طريق مانع تحقق آن شوند.

حجت‌الاسلام سيدمحمدرضا آقاميري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاري امسال تحت عنوان "توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني" توسط مقام معظم رهبري گفت: شعارهايي که با تأمل و تدبير، توسط مقام معظم رهبري در ابتداي سال مطرح مي‌شود به‌قدري براي دشمنان سنگين است که مي‌خواهند به هر طريق مانع تحقق آن شوند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد: با اينکه امسال گرفتار معضلات اقتصادي هستيم که در اثر تحريم‌ها به ما تحميل شد اما با اين حال مي‌توانستيم با تدبير دولت از اين مانع عبور کنيم که متاسفانه دولت در پي تحقق اين شعار برنيامد.

وي با بيان اين مطلب که پرداختن به مسائل مربوط به توليد داخلي خيلي پررنگ نبود، خاطرنشان کرد: از طرفي کالاها از کيفيت خوب و مطلوبي برخوردار نبودند و از طرفي مباحث تحريم هم گرفتاري‌هايي را پيش آورد ضمن اينکه بي‌تفاوتي نسبت به تحقق اين شعار بسيار مشهود بود.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پايان با تأکيد براينکه نيمه دوم سال بايد به مصاديق عمل به اين شعار پرداخته شود، گفت: اگر به تدابير هوشمندانه مقام معظم رهبري عمل شود يقينا مي‌توانيم به آنچه که مطلوب و به صلاح کشور است دست پيدا کنيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار