سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرگرداني 10 هزار ناظر کشاورزي تا به کي؟

با وجود تصويب قانون استخدام 10 هزار مهندس ناظر کشاورزي هنوز وضعيت استخدامي اين قشر روشن نشده و در بلاتکليفي به سرم مي برند.

فرامرز زارع مهندس ناظر بخش کشاورزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: قانون استخدام مهندسين ناظر کشاورزي سال 90 تصويب و قرار شد طي 3 سال 10 هزار مهندس ناظر بخش کشاورزي در دولت استخدام شوند.

وي با اشاره به اينکه با گذشت 7 ماه از تصويب اين قانون هنوز يک نفر هم استخدام نشده تصريح کرد: چند سال است که مبلغ قرارداد مهندسين ناظر بخش کشاورزي با سازمان هاي جهاد کشاورزي شهرستان ها ثابت و تغييري نداشته است و مبلغ اين قراردادها حدود 2 ميليون تومان با کسر کسورات قانوني در نظر گرفته شده و حتي تحت پوشش بيمه هم نيستند.

زارع اضافه کرد: نظارت مهندسين ناظر کشاورزي بر روند توليد محصولات اين بخش، افزايش عملکرد و کاهش هزينه ها را به دنبال دارد.

وي کار در قالب شرکت هاي خدمات فني مهندسي و بخش خصوصي را از توصيه هاي برخي مسئولين دولتي به مهندسين ناظر بخش کشاورزي دانست و تصريح کرد: کشاورزان توانايي مالي براي ارتباط با بخش خصوصي جهت مشاوره را ندارند و بر اين عقيده اند که اين بخش بايد دولتي باشد و به صورت رايگان مشاوره دهد./س
برچسب ها: کشاورزی ، ناظر ، مهندس ، استخدام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مهندس ناظر
۲۲:۴۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
خبرنگار محترم از انعکاس خبر متشکریم