سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پژوهشکده سرطان سینه برگزار می کند؛

پنجمین کنگره سراسری سرطان سینه در آذرماه

پنجمین کنگره سراسری سرطان سینه از سوی پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاهی آذرماه سال جاری برگزار می شود.

علی رضا بهرامی دبیر اجرایی کنگره در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  از شایع ترین و مهم ترین بیماری بیمارهای سرطان در بین بانوان جامعه است .

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی  و کاربردی در حوزه سلامت بانوان یکی از مشکلات مهم تشخیص دیر هنگام بیماری سرطان در کشور است.

بهرامی افزود: می توان به عنوان یکی از دلایل افزایش بیماری سرطان در جامعه به تشخیص  و درمان دیر هنگام بیماری در کشور نسبت به کشورهای دیگر اشاره کرد .

بهرامی با اشاره به این که یکی از راه ها پرداختن به موضوع و برنامه ریزی در جهت کاستن از بار بیماری است گفت: همایش های علمی کاربردی با رویکرد حل مسئله و ارائه راهکار با بررسی آخرین دستاورد های علمی در این زمینه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش های علمی کاربردی با رویکرد حل مسئله و ارائه راهکار در کنار بررسی آخرین دستاورد های علمی در این زمینه است گفت: اين كنگره با همکاری با مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و با رویکردی پژوهشی به منظور ارائه پژوهش های داخلی برگزار مي شود و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: افزایش کارایی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان سینه ،اپیدمیولوژی، تصویر برداری در تشخیص سرطان سینه و روش های تشخیص، روش های مداخله، سیتولوژی و پاتولوژی، درمان های موضعی و سیستمیک ، کاربرد پزشکی هسته ای در تشخیص و درمان از محورهای این کنگره است که طی سه روز برگزاری و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http.//tbcc.ir مراجعه و یا با دبیر خانه کنگره به شماره 66488961 تماس حاصل نمایند./ع2
برچسب ها: سینه ، سرطان ، پژوهش ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.