سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی 2014؛

درخشش مسی وفالکو در بازی های آمریکای جنوبی

ستاره فوتبال جهان صدرنشین آرژانتین را در گروه آمریکای جنوبی با به ثمر رساندن 2 گل مقابل اروگوئه حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، آرژانیتن شروعی ضعیف در گروه آمریکای جنوبی داشت.

آنها اولین دیدار مقدماتی جام جهانی برزیل خود را مقابل ونزوئلا واگذار کردند و پس از آن نیز در خانه تساوی مقابل بولیوی متوقف شدند، سرمربی تیم ملی آرژانتین به سرعت به تیمش را به حالت عادی بازگرداند و آرژانتین در طول 5 مسابقه توانست 13 امتیاز جمع کند. سابلا دفاع تیم را بهبود بخشید، از مهاجمان تیزپایی چون مسی، آگوئه و هیگواین ودی ماریا به موقع استفاده کرد تا صدر نشین جدول تیم های آمریکای جنوبی شود.

وی در ارتباط با عملکردی بی نظیر رونالدو در دیدار شب گذشته که به برد 3 بر صفر آرژانتین مقابل اروگوئه منجر شد، گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و با بازی تیمی که به نمایش گذاشتیم بردیم.

درمورد مسی نیز باید بگویم که هیچ کلماتی پیدا نمی شود که عملکرد بی نظیر اورا به خوبی توصیف کنند،  فکر می کنم که آکادمی سلطنتی اسپانیا باید به دنبال صفت جدید برای مسی باشد.

فالکو نیز توانست با درخششی بی نظیر تعداد گل های زده خود را با به ثمر رساندن 2 گل به 5 برساند و کلمبیا را با نتیجه 2 بر صفر در مقابل پاراگوئه پیروز میدان سازد./آق

برچسب ها: مسی ، فالکو ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.