سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

137 طرح كشاورزی در كارگروه توسعه بخش كشاورزی درمیان مصوب شد

فرماندار درمیان گفت: تاكنون 137 طرح كشاورزی در كارگروه توسعه بخش كشاورزی این شهرستان مصوب شده است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند، ، رجبعلی براتی در نشست كارگروه توسعه بخش كشاورزی درمیان بیان اینكه این تعداد طرح 160 فرصت شغلی جدید در شهرستان ایجاد می كند افزود: اعتبار این طرح ها 20 میلیارد و 695 میلیون ریال است.

وی اجرای طرح آبیاری قطره ای،احداث بارگاه زرشك، و تجیهز و بهسازی واحدهای پرورش طیور را از مهمترین طرحهای ارایه شده به كارگروه شهرستان برشمرد و افزود: توسعه بخش كشاورزی راهكار تحقق اشتغال پایدار در این منطقه است.

فرماندار درمیان با تاكید بر لزوم تسریع در ارائه تسهیلات به متقاضیان بخش كشاورزی گفت:106 طرح با اعتبار 18 میلیارد و 59 میلیون ریال به بانكهای عامل معرفی شده كه از این تعداد به 29 طرح اعتبار پرداخت شده است.

براتی با بیان اینكه برای احداث مجتمع گلخانه ای شهرستان حدود 8 میلیارد ریال هزینه شده و این مجموعه ظرفیت اشتغالزایی 45 نفر را دارد گفت: اجرای شش طرح كشاورزی در این مجتمع در كارگروه مصوب شده كه تسهیلاتی بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال دریافت می كند.

وی توسعه كشاورزی مكانیزه ،استفاده از روشهای نوین آبیاری ،یكپارچه سازی اراضی را از جمله اقدامات موثر در افزایش بهره وری بخش كشاورزی ذكر كرد و افزود: بهره گیری حداكثری از منابع آبی شهرستان، می تواند تحول بزرگی در كشاورزی منطقه ایجاد كند./س

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، خراسان ، جنوبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.