سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليماني با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبري در استان خراسان شمالي:

همدلي ميان مسئولان و قواي سه گانه ضرورتي اجتناب ناپذير است

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اين که همدلي ميان مسئولان و قواي سه گانه ضرورتي اجتناب ناپذير است، گفت: اگر مساله هسته‌اي هم وجود نداشت باز دشمني‌ آمريکا و غرب با ملت ايران وجود داشت، همانگونه که در طول دوران انقلاب اسلامي هم دشمني غرب و آمريکا عليه ملت ايران آشکارا بود.

محمد سليماني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در بجنورد مبني بر اينکه وظيفه هر سه قوه معلوم است و مشکلات را نبايد به گردن هم بياندازند و مسئولان با هم همدلي داشته باشند، گفت: همدلي ميان مسئولان و قواي سه گانه ضرورتي اجتناب ناپذير است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: همکاري و مسئوليت‌پذيري قوا اصلي، عقلي و منطقي است و اگر مسئولين با يکديگر همدلي نداشته باشند سنگ بر روي سنگ بند نمي‌شود.

وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب درباره اين که ارتباط تحريم‌ها با مساله هسته‌اي دروغ است و آن چيزي که آن‌ها(دشمنان) را عصباني مي‌کند، سرافرازي و گردن‌كشي ملت ايران است، اظهار داشت: در طول دوران انقلاب اسلامي، غرب و آمريکا با ملت ايران دشمن بوده‌اند.

سليماني تاکيد کرد: رفتار آمريکا به ملت ايران نشان داده است که انرژي هسته‌اي فقط بهانه‌اي براي دشمني‌ آنان با مردم کشورمان است.

 عضو جبهه پايداري نقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر مساله هسته‌اي هم وجود نداشت باز اين دشمني‌ها وجود داشت، همانگونه که در طول دوران انقلاب اسلامي دشمني غرب و آمريکا عليه  ملت ايران آشکارا بود.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: تحریم ، پایداری ، بجنورد ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.