سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ركورد 25 درصدي نرخ بيكاري در يونان

اداره آمار يونان اعلام کرد نرخ بيکاري در اين کشور در ماه ژوئيه به 25.1 درصد رسيد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ اداره آمار يونان در بيانيه اي اعلام کرد: نرخ بيکاري در ماه ژوئيه سال 2012، 25.1 درصد بود. اين رقم در ماه ژوئيه سال 2011، 17.8 درصد بود.

در ماه ژوئيه - که فصل گردشگري در يونان محسوب مي شود -  بيش از يک ميليون و 200 هزار نفر در اين کشور بيکار بودند که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 378 هزار نفر افزايش داشته است.

در حالي که يونان براي ششمين سال پياپي در رکود به سر مي برد اوضاع اقتصادي اين کشور در آينده نيز تيره و تار به نظر مي رسد. يونان براي مقابله با بحران اقتصادي خود مجبور شده است هزينه هاي عمومي را کاهش دهد تا بتواند از وام هاي اتحاديه اروپا و صندوق بين المللي پول استفاده کند. در پيش نويس بودجه اي که اوايل اين ماه به پارلمان يونان ارائه شد کاهش سه مميز هشت دهم درصدي فعاليت هاي تجاري در اين کشور براي سال آينده پيش بيني شده است .

وزارت اقتصاد يونان اعلام کرد پيش بيني مي شود نرخ بيکاري در اين کشور به 23.5 درصد نيروي کار برسد و در سال 2013 رقم بيکاري در يونان 24.7 درصد باشد. يونان در تلاش است وام دهندگان بين المللي را ترغيب کند به اين کشور براي کاهش هزينه هاي 13 ميليارد و پانصد ميليون يورويي کمک کنند.
برچسب ها: یونان ، بیکاری ، آمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.