سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بان کي مون بمبگذاري هاي اخير دمشق را محکوم کرد

دبيرکل سازمان ملل متحد بمبگذاري هاي تروريستي در دمشق را قاطعانه محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ در بيانيه اي که توسط سخنگوي دبيرکل سازمان ملل منتشر شد، آمده است: بان کي مون درباره سرنوشت زندانياني که در مکانهاي بمبگذاري نگهداري مي شدند ، ابراز نگراني کرده است.

اين بيانيه افزوده است: بان کي مون تاکيد دارد هيچ دليلي، حملات تروريستي را در هر مکان، زمان و توسط هر فردي، توجيه نمي کند.

دبيرکل سازمان ملل همچنين نسبت به افزايش خشونت در سوريه ابراز نگراني و تاکيد کرده است: ادامه اين وضعيت ميدان مناسبي را براي اقدامات تروريستي و هر گونه جنايت ديگر ايجاد مي کند.

در اين بيانيه آمده است: دبيرکل سازمان ملل توقف همه خشونتها را خواستار است و توسل به خشونت و اقداماتي نظامي که منجر به مرارت بيشتر و تخريب مي شود، به شدت رد مي کند.

بان کي مون درپايان ازطرفين درگير در سوريه خواسته است به سوي مذاکرات در سوريه حرکت و از نزديک با اخضر ابراهيمي نماينده ويژه مشترک سازمان ملل و اتحاديه عرب همکاري کنند.

هفته گذشته نيز دبيرکل سازمان ملل و شوراي امنيت در بيانيه هاي جداگانه اي حملات تروريستي در حلب و واقعه اي را که در مرز مشترک سوريه – ترکيه رخ داده بود، محکوم کردند و خويشتنداري از سوي دو طرف را خواستار شدند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.