سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس مجلس شوراي اسلامي:

هجوم رسانه‌اي دشمن براي تشويش اوضاع منطقه است

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه دشمنان تلاش می‌کنند با هجوم رسانه‌ای خود به تشویش اوضاع منطقه بپردازند، گفت: دشمن تلاش دارد تا با طرح مسائل هسته‌اي مانع پیشرفت ایران در بخشهای مختلف شود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي ظهر امروز(چهارشنبه) در اولین یادواره  در استان مرکزی و در جمع خبرنگاران با بيان اينكه دشمنان در تلاش می‌کنند با هجوم رسانه‌ای خود به تشویش اوضاع منطقه بپردازند و مانع پیشرفت ایران در بخشهای مختلف شوند، گفت: طرح مسائل هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست چراکه حرف و عمل آنها درباره مسائل هسته‌ای با هم همخوانی ندارد.

وي در ادامه افزود: مردم با پایداری، همدلی و ایستادگی قطعا می‌توانند در مقابل این حربه و عملیات طراحی شده دشمن ایستادگی و این توطئه‌ها را خنثی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل برگزاری کنگره‌هایی همچون کنگره شهدای شازند تصریح کرد: همانطوری که شهدا با ایستادگی بر علیه دشمن حرکت حماسی را ایجاد کردند به طور حتم امروز برگزاری کنگره‌هایی با نام شهدا می‌تواند روحیه پایداری و ایستادگی را در بین مردم تقویت کند.

گفتني است اولين یادوراه شهدای هسته‌ای کشور با حضور خانواده‌های شهیدان علی‌‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن بعد از ظهر امروز در سالن ورزشی شهدای فتح‌المبین شهرستان شازند برگزار می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.