سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

گروه ایران در مقدماتی جام ملتها آسان نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از قرعه کشی رقابتهای مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا 2015 استرالیا با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، کی روش درباره قرعه کشی مرحله مقدماتی رقابتها گفت: ایران با تیم های تایلند، لبنان و کویت همگروه شده که یکی از سخت ترین گروههای مرحله مقدماتی رقابتهاست. با این اوصاف من مطمئنم که می توانیم امتیازاتی که برای صعود به مرحله بعد لازم باشد را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: تیم ملی ایران برای همه حریفانش احترام ویژه ای قائل است اما می خواهد با ارائه بازیها و نتایج خوب به صورت شایسته ای از این مرحله صعود کند. البته برنامه این رقابتها به نوعی با رقابتهای جام جهانی تداخل دارد و می تواند مشکلاتی را بر سر راه تیم ملی پیش بیاورد اما از پس این مشکلات بر می آییم. البته می خواهم بگویم که رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در راه رسیدن به جام جهانی می تواند ما را به درد سر بیندازد اما کار ما این است که برای آماده سازی تیم ملی ایران، بهترین راه را انتخاب خواهیم کرد.

کی روش درباره تیم ملی ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی گفت: من مطمئنم که ایران توانایی کافی و البته ابزار مناسب را برای موفقیت در رقابتهای مقدماتی جام جهانی در اختیار دارد.

اولین بازی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا 18 بهمن ماه امسال با لبنان در تهران خواهد بود. ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی با کشورهای تایلند، لبنان و کویت همگروه است./آق

برچسب ها: آسیا ، کی روش ، جام ملتها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.