سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاريجاني در گفتگوي تلفني با رئيس مجلس قطر:

قطر از ظرفيت‌هاي خود براي کمک به آزادسازي گروگان‌هاي ايراني در سوريه كمك كند

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس شوراي اسلامي انتظار دارد دولت قطر از تمام امکانات و ظرفيت‌هاي خود براي کمک به آزادسازي هر چه سريعتر گروگان‌هاي ايراني بهره گيرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در گفتگويي تلفني با رئيس‌ مجلس قطر با بيان پيشينه خوب مناسبات ايران و قطر و همکاري سازنده دو کشور در عرصه‌هاي گوناگون، به حادثه گروگان‌گيري جمعي از زائران ايراني در سوريه توسط گروه‌هاي تروريستي اشاره کرد و گفت: مجلس شوراي اسلامي انتظار دارد دولت قطر از تمام امکانات و ظرفيت‌هاي خود براي کمک به آزادسازي هر چه سريعتر گروگان‌هاي ايراني بهره گيرد.

وي در ادامه با اشاره به نگراني خانواده‌هاي زائران در بند ايراني نسبت وضعيت سلامتي گروگان‌ها، کمک به حل اين موضوع را يک امر انساني خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به مناسبات برادرانه فيمابين ايران و قطر، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي انتظار دارند دولت قطر در اين زمينه اهتمام ويژه‌اي كند تا زائران در بند ايراني هر چه سريعتر آزاد شوند.

"محمد بن مبارک الظيفي" رئيس مجلس قطر نيز در اين گفتگوي تلفني با اشاره به اينکه دولت قطر نيز به شدت پيگير آزادي گروگان‌هاي ايراني در بند سوريه است، گفت: پارلمان و دولت قطر همچنان تمام تلاش خود را براي آزادي اين افراد به کار خواهد گرفت.

وي افزود: امير قطر نيز با حساسيت تحولات مربوط به اين حادثه را پيگيري مي‌کند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: لاریجانی ، سوریه ، قطر ، گروگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.