سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم‌های ملی والیبال:

ضعف ورزش حرفه‌ای با اردوی بلند مدت رفع نمی‌شود / باید توقعاتمان واقع بینانه باشد

خسرو ابراهیم مدیر تیم‌های ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال بانوان نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانایی کسب نتایج مطلوب را دارد.

خسرو ابراهیم مدیر تیم‌های ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: طی بازدیدهایی که از اردوهای تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان داشتم روند آماده سازی آنها و میزان رشد فنی دختران حاضر در تمرینات طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی بود.

وی گفت: با توجه به آنکه تیم ملی والیبال بانوان جوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست در تایلند نتایج قابل قبولی را کسب کند این امر نوجوانان را نیز به حضور موفق امیدوار کرد.

ابراهيم تصریح کرد: دختران جوان کشورمان برای نخستین بار توانستند تیم ملی قزاقستان را که یکی از مدعیان محسوب می‌شود را شکست دهند این امر به بانوان ایرانی نشان داد که توانایی مقابله و غلبه بر تیم‌های قدرتمند را دارند.

مدیر تیم‌های ملی والیبال تصریح کرد: موفقیت بانوان جوان در تایلند همگان را امیدوار کرد آمادگی دختران نوجوان نسبی است آنها می‌توانند با رعایت پوشش کامل اسلامی مقابل حریفان آسیایی خود نتایج خوبی بگیرند. با توجه به آنکه مدت زمان زیادی از شروع فعالیت‌های حرفه‌ای بانوان والیبالیست ایرانی و حضور در عرصه‌های بین المللی نمی‌گذارد ما از آنها توقع کسب مدال نداریم.

ابراهیم گفت: در طول سنوات اخیر والیبال بانوان در قاره آسیا رشد فنی مقابل توجهی داشته است ما باید توقعاتمان از بانوان ایرانی واقع بینانه باشد در حال برنامه ریزی‌های انجام شده و جهت‌دهی به دختران بسیار حرفه‌ای و سطح بالاست و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک نتیجه بخش باشد.

وی خاطر نشان کرد: والیبال کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین به دلیل آنکه آموزش را از مدارس آغاز کرده‌اند را نمی‌توان با دیگر کشورهای قاره که مقایسه کرد و این امر فاصله والیبال ایران و آنها را به وجود می‌آورد.

مدیر تیم‌های ملی والیبال اظهار داشت: در طول سنوات اخیر برنامه‌های فدراسیون در بخش بانوان حرفه‌ای تر شده است به طوری که مسئولان فدراسیون با برگزاری اردوهای بلند مدت بخش عظیمی از ضعف‌های فنی دختران را جبران می‌کنند ولی این اردوها کار و تاثیر مدارس را ندارد.

گفتنی است، تیم ملی والیبال بانوان نوجوان کشورمان در مرحله مقدمات مسابقات قهرمانی قاره آسیا با تیم‌های ژاپن، استرالیا و هندوستان هم گروه است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.