مدیر تیم های ملی فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی جوانان کشورمان تمامی تمریناتش را به طور منظم و منسجم دنبال کرد و هم اکنون با آمادگی مطلوب در ارومیه به سر می برد.

خسرو ابراهیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ طی بازدیدی که چندمین جلسه از این تیم داشتم عملکرد جوانان ملی پوش بسیار عالی و حرفه ای بود. 12 نفر اصلی جزو بهترین های حاضر در تمرینات بودند.

وی گفت: تیمهای ژاپن، چین، کره و ایران جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی و سکو در این دوره از مسابقات محسوب می شوند.
جوانان ایرانی برای رسیدن به اهداف متعالی و جهانی  خود باید تلاش بسیار زیادی کنند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات مرتب و منسجمی را دنبال کرده انجام بازیهای تدارکاتی با تیم های خارجی در اسپانیا، تونس و ارومیه باعث شد تا جوانان والیبالیست کشورمان از آمادگی و تجربه کافی برای رویارویی با حریفان اسیایی خود بر خوردار شوند. فرهاد نفر زاده هم به عنوان سر مربی تیم ملی از عملکرد شاگردانش در طول تمرینات راضی بود.

ابراهیم گفت: در طول هفته های اخیر با توجه به تعطیل بودن تمرینات تیم ملی بزرگسالان، جوانان توانسته اند به خوبی در سالن  فدراسیون تمرینات را دنبال و از تمامی امکانات حرفه ای این مجموعه به بهترین نحو استفاده کنند.

مدیریت های ملی فدراسیون والیبال یادآور شد: توقع کسب عنوان قهرمانی از تیم ملی جوانان در قاره آسیا، توقع چندان زیادی نیست ولی این موضوع باعث ایجاد استرس در میان بازیکنان می کند. ما باید بدانیم که داشتن روز بد و خوب برای یک تیم ورزشی امری طبیعی است. امیدوارم تیم ملی کشورمان در مقابل مدعیان روزهای خوب خود را تجربه کنند.

ابراهیم یادآور شد: من یقین دارم که تیم ملی جوانان ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا یک سکو را کسب خواهد کرد ولی نوع مدال را نمی دانم اما ما در ارومیه جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست خواهیم آورد.

گفتنی است: از میان 13تیم شرکت کننده 4 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی که سال آینده در ترکیه برگزار می شود را کسب خواهد کرد./مح
برچسب ها: والیبال ، توپ ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار