سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصن خانواده هاي اسيران فلسطيني در برابر ساختمان هلال احمر غزه

خانواده هاي اسيران فلسطيني با تحصن مقابل ساختمان هلال احمر در نوار غزه خواستار آزادي فرزندانشان شدند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه  القدس ؛ اعضاي کاروان اردني موسوم به  « شريان زندگي »   که در غزه به سر مي برد ؛ خانواده هاي اسراي فلسطيني را در اين تحصن همراهي کردند .

بنا به  گزارش هنادي نصرالله گزراشگر اين شبکه انجمن «وعد» و گروههاي اسلامي ديگر  همبستگي خود را با  زندانيان و خانواده هاي آنها از جمله « ضرار ابوسيسي» اسير فلسطيني که  سالهاست در زندان انفرادي به سر مي برد   اعلام کردند.

نسيم يکي از زندانيان آزاد شده که  در اين تحصن شرکت کرده بود  به ميزان اشتياق ابوسيسي به آزادي اشاره کرد و  اظهار داشت : ابوسيسي به من سفارش کرد تا به خانواده اش و به ملت فلسطين اوضاع وخيم جسماني اش را خبر دهم.

در اين گزارش يکي از زنان حامي فلسطين گفت : ما با ملت فلسطين هستيم و به  هر وسيله اي از آنان دفاع مي کنيم و خانه ها و فرزندانمان را رها کرديم تا حمايت خود را از اسيران فلسطيني اعلام کنيم.

يکي ديگر از تجمع کنندگان گفت : ملت فلسطين به فرهنگ مقاومت ايمان دارد و تمام گروههاي مسلح فلسطيني در صدد هستند سربازان اسرائيلي را به اسارت گيرند؛  تا بتوانند با اسيران فلسطيني مبادله کنند.

هنادي نصرالله گزارشگر شبکه القدس در پايان اظهار داشت :  فرهنگ مقاومت ملت فلسطين ادامه دارد و به اسارت گرفتن سربازان اسرائيلي براي مبادله با اسيران فلسطيني دنبال خواهد شد  همانطور که در معاهده سال گذشته تبادل اسرا  اين کار صورت گرفت . ما در اولين سالگرد معاهده  هستيم و فلسطينيان با تجمع   روبروي هلال احمر غزه بر  اين مطلب   تاکيد مي کنند که خواهان آزادي اسيران فلسطيني   از بند رژيم اسرائيل  بدون هيچ قيد و شرطي هستند.

برچسب ها: اسیر ، فلسطین ، هلال ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.