سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي حكمي ازسوي محمدنجار صورت گرفت

انتصاب رئيس مركز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت كشور

وزير كشور طي حكمي عبدالرضا داوري را به عنوان مشاور وزير و رئيس مركز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت كشور منصوب كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور ، مصطفي محمدنجار وزير كشور طي حكمي، عبدالرضا داوري را به عنوان مشاور وزير و رئيس مركز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت كشور منصوب كرد .

متن اين حكم به شرح ذيل است:

جناب آقاي عبدالرضا داوري
با عنايت به مراتب تعهد ، درايت و تجارب ارزشمند به موجب اين حكم جنابعالي را به عنوان مشاور وزير و رئيس مركز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت كشور منصوب مي‌نمايم .

گستره وظايف و تنوع مأموريت‌هاي وزارت كشور در حوزه هاي مختلف سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، اقتصادي ، امنيتي ، انتظامي و ... انجام امور مطالعاتي ، تحقيقاتي و پژوهشي براي هرچه بهتر و مطلوب‌تر انجام‌شدن اين امور را ضروري مي‌نمايد ضمن آنكه در همين راستا توانمندسازي و ارتقاي دانش كاركنان از طريق تنظيم و برگزاري برنامه‌ها و دوره‌هاي آموزشي اثربخش و با محتواي غني نيز به اجرايي‌شدن بهينه مأموريت‌هاي موصوف كمك شايان و قابل توجهي خواهد كرد .

لذا انتظار دارد جنابعالي با برنامه‌ريزي مناسب ، شايسته و كارآمد و با استفاده از همه ظرفيت‌هاي مركز مطالعات راهبردي و آموزش گام‌هاي اساسي در نيل به اين هدف مهم برداريد .

توفيق شما را در انجام وظايف و امور محوله و تحقق سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت خدمتگزار از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .
مصطفي محمد نجار
وزير كشور
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.