معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: دولت با طرح يک فوريتي در خصوص توقف اجراي هدفمند کردن يارانه ها که امروز به تصويب نمايندگان مجلس رسيد، مخالف است.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجراي هدفمند کردن يارانه‌ها در دولت نهم و دهم اظهار داشت: دولت نهم و دهم با کار کارشناسي و شبانه‌روزي خود و با به سرانجام رساندن طرح هدفمند کردن يارانه‌ها، اين طرح را با همياري و همکاري مردم و ملت در کشور به مرحله اجرا درآورده است.

وي افزود: اجراي هدفمند کردن يارانه‌ها کار بسيار عظيم و بزرگي بود که دولت دهم با برنامه‌ريزي مناسب خود آن را با حرکت روبه جلو در کشور به اجرا رساند.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: دولت با طرح توقف اجراي هدفمند کردن يارانه‌ها مخالف است.

وي تصريح كرد: اين نظر نمايندگان مجلس بايد با لايحه مطرح و به دولت ارائه شود تا دولت در اين زمينه با همکاري و هم‌انديشي نمايندگان مجلس در مورد آن تصميم‌گيري کند لذا در حال حاضر دولت با طرح يک فوريتي امروز مجلس در خصوص توقف اجراي فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها مخالف است.

فرزونده همچنين در خصوص پس گرفتن امضاي نمايندگان براي استيضاح وزير ورزش گفت: صحبت‌ها و مخالفت‌هايي که در اين زمينه مطرح بود با برگزاري جلسات مشترک دولت و نمايندگان امضا‌کننده اين طرح بررسي و مشکلات مطرح شده حل شد.

وي با بيان اينکه امروز شاهد تعامل دولت و مجلس بوديم، اظهار داشت: مجلس با پس گرفتن طرح استيضاح و پرداختن به مسائل مهم کشور با توجه به اولويت‌گذاري‌هاي عنوان شده، تعامل خود با دولت را نشان داد‌.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور در پاسخ به اين سوال که چه زماني اساسنامه وزارتخانه‌هاي ادغامي و تازه‌تاسيس ورزش و جوانان به مجلس تقديم خواهد شد، گفت: ارائه اساسنامه جديد نيازمند کارهاي کارشناسي است که دولت در طي فرآيندهاي موجود اين مراحل را يک به يک در کميسيون‌هاي تخصصي خود پيگيري مي‌کند.

فروزنده در پايان خاطر‌نشان کرد: بعد از انجام مراحل کارشناسي در کميسيون‌هاي تخصصي دولت اميدواريم تا پايان دولت دهم اين اساسنامه تقديم مجلس شوراي اسلامي شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، یارانه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار