سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه فوتبال ایران :

برای گرفتن درجه A ورزشگاه‌ها عقب هستیم

محمدي گفت :اخذ پروانه باشگاه ها منوط به گرفتن استاندارد A براي ورزشگاه ها ي کشور است،که هنوز کامل نشده است.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت رسمي اتحاديه فوتبال عزیز محمدی ، در مورد ارسال مدارک نهایی باشگاه‌ها به AFC گفت: مدارک باشگاه‌ها تکمیل شده و خود آنها در این امر همکاری کردند. این مدارک را فردا به AFC می‌فرستیم تنها مشکلی که درباره صدور پروانه حرفه‌ای وجود دارد بحث استادیوم‌ها است. برای اینکه این پروانه برای هر باشگاه صادر شود باید ورزشگاه ‌هایی که در آن بازی می کنند درجه A را داشته باشد.
 وی افزود: مشکل چند استادیوم برطرف نشده است. ورزشگاه تختی آبادان مشکل نور و صندلی دارد. غدیر اهواز اسکوبورد ندارد و نورش با مشکل روبه روست. استادیوم تختی اسکبورد و نورش دچار مشکل است. نور ورزشگاه اکباتان هم ایراد دارد. بقیه استادیوم ها یا مشکلشان حل شده یا برای رفع نواقصشان قرارداد بستند.
محمدی خاطرنشان کرد: اگر ورزشگاه ها حتی برای رفع مشکل خود قرارداد ببندند و این قرارداد را ارسال کنیم می توانیم درجه A را بگیریم و الا باشگاهی که در استادیوم دره پائین‌تر بازی می‌کند نمی تواند پروانه حرفه ای بگیرد.
رئیس اتحادیه فوتبال ایران در مورد این که چه زمانی امتیاز لیگ ایران مشخص می شود گفت: جواب نهایی 28 آبان ماه در جلسه‌ای که ما هم در آن حاضر می شویم اعلام می‌شود. آنجا بعد از بررسی تمامی مدارک امتیاز را اعلام می‌کنند.
 وی در مورد اینکه گفته می شود سهمیه ایران یک + یک می شود و پیش بینی خودش از این موضوع چیست عنوان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم پیش‌بینی داشته باشیم. نحوه امتیازدهی نسبت به قبل فرق کرده. ما هم جلو و هم عقب هستم. از نظر ارسال مدارک حرفه ای بودن جلو هستیم اما در مورد گرفتن مدرک A ورزشگاه عقب هستیم. محمدی خاطرنشان کرد: استادیوم آزادی، فولادشهر و باهنر که بازی های 5 تیم ما در آن‌ها برگزار می‌شود دارای مدرک A هستند. ورزشگاه های یادگار امام، دستگردی و چند ورزشگاه دیگر اگر ایراد های کوچک خود را برطرف کنند می توانند درجه A بگیرند و امتیازمان خوب شود. البته ما با کشورهایی مثل عربستان،امارات و ... در این رابطه رقابت داریم که آن ها از لحاظ ورزشگاه هیچ مشکلی ندارند./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.