رییس فدراسیون فوتبال، گفت: استان کرمانشاه قطب فوتبال در غرب کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی کفاشیان در انتخابات مجمع هیات فوتبال استان کرمانشاه که امروز دوشنبه 17 مهر ماه در سالن شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولین استان کرمانشاه می خواهم که حمایت های خود را از تیم های فوتبال این استان دریغ نکنند.

 وی افزود: استان کرمانشاه، استانی است که علی رقم داشتن پتانسیل بسیار بالایی در ورزش فوتبال، به دلیل مشکلات مالی نتوانسته است که به خوبی رشد پیدا کند.

 رییس فدراسیون فوتبال، گفت: دست ما در فدراسیون فوتبال برای کمک مالی کردن به باشگاه های شهرستانی بسته است، لذا نیاز است که مسئولین استان و شهرستانها به این امر توجه داشته باشند و باشگاه های استان خود را بیشتر مورد حمایت قرار دهند.

 کفاشیان تصریح کرد: بحمداله این استان در بحث زیرساخت های ورزش خوب عمل کرده است و ورزشگاه جدید این شهر نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

 وی با بیان اینکه کرمانشاه از قطب های فوتبال کشور است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که به فوتبال این استان به هر نحو ممکن کمک کنیم تا شاهد رشد فوتبال کرمانشاه باشیم.

 رییس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برگزاری دوره های مربیگری فوتبال، ایجاد مجموعه ورزشی فوتبال ویژه خواهران و توجه به طرح آسیا ویژن از جمله مواردی است که هیات فوتبال استان کرمانشاه باید بدان ها توجه ویژه داشته باشد.

گفتنی است؛ در انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه، علیرضا محبی زنگنه با کسب 19 رای از مجموع 32 رای، توانست برای چهار سال دیگر به عنوان ریاست این هیات به فعالیت خود ادامه دهد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.