سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردي در ديدار با سفير تركيه در تهران:

مسئوليت جان زائران ايراني بر عهده گروگان‌گيران است/ به هرگونه عمل غيرمتعارف، پاسخ متقابلي خواهيم داد

رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس در ديدار با سفير تركيه در تهران بر ضرورت آزادسازي گروگان‌هاي زائر ايراني در سوريه تاکيد کرد و گفت: مسئوليت امنيت و جان زائران ايراني بر عهده گروگانگيران بوده و هرگونه عمل غير متعارف، پاسخ متقابلي را در بر خواهد داشت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بعد از ظهر امروز (يکشنه) در ديدار با سفير ترکيه، اهميت همکاري‌هاي دو کشور جهت تامين آرامش پايدار در منطقه را يادآور شد و گفت: مشورت‌ها و رايزني‌هاي نزديک و مستمر مقامات عالي‌رتبه دو کشور همسايه و مسلمان به تثبيت صلح و ثبات در منطقه کمک خواهد کرد.

وي همچنين با تقدير از تلاشهاي دولت ترکيه در آزادسازي زائران ايراني در سوريه خاطرنشان کرد: گروگانگيري زائران بي‌دفاع، عملي غير ديني و غير انساني است که سبب تشديد ناآرامي‌ها در منطقه مي‌شود.

وي در پايان بر ضرورت آزادسازي گروگان‌هاي زائر ايراني در سوريه تاکيد کرد و اظهار داشت: مسئوليت امنيت و جان زائران ايراني بر عهده گروگانگيران بوده و هرگونه عمل غير متعارف، پاسخ متقابلي را در بر خواهد داشت.

در ادامه اين ديدار "اوميت باريم" سفير ترکيه در تهران، گروگان‌گرفتن زائران ايراني در سوريه را غير انساني دانست و بر اهتمام ويژه دولت ترکيه براي نجات گروگان‌هاي ايراني تاکيد کرد و افزود: دولت ترکيه به تلاشهاي خود براي آزادي زائران ايراني ادامه خواهد داد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: سوریه ، مجلس ، ترکیه ، گروگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.