سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هيئت‌رئيسه كميسيون امنيت ملي به باشگاه خبرنگاران خبر داد

رايزني با قطر و تركيه براي آزادسازي ايرانيان ربوده‌شده در سوريه

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: در حال رايزني با کشورهاي ترکيه و قطر براي آزادسازي زائران ايراني ربوده‌شده در سوريه هستيم.

سيد باقر حسيني نماينده مردم زابل، زهک و هيرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از رايزني با برخي کشورها براي آزادسازي زائران ربوده‌شده ايراني در سوريه خبر داد و گفت: در تلاشيم تا با رايزني با ترکيه و قطر، مقددمات آرادي هموطنانمان در سوريه را فراهم كنيم.

وي در ادامه افزود: از تمام توان و ظرفيت ديپلماسي كشور براي نتيجه‌دهي هر چه بهتر و سريعتر و آزادي هموطنانمان استفاده خواهيم كرد.

حسيني در ادامه به آزادي گروگانان ربوده شده ايراني در ليبي اشاره کرد و اظهار داشت : کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از تمام توان خود براي آزادسازي زائران ربوده شده ايراني در ليبي استفاده کرد و درصدد است تا در آينده‌ نزديک نيز هيئتي از اين کميسيون براي آزادي زائران کشورمان به سوريه اعزام کنيم.

وي ابراز اميدواري کرد كه با اقدامات و پيگيري‌هاي مستمر كميسيون متبوع خود به‌زودي شاهد آزادي زائران ربوده‌شده ايراني در سوريه باشيم.

چندی پیش گروهی از زائران ایرانی در سوریه توسط مخالفان دولت گروگان گرفته شدند سایت شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش کرده گروگان گیران به تازگی ویدوئی در فضای مجازی منتشر کرده‌ و دولت‌های ایران و سوریه را تهدید کرده‌اند که گروگان‌ها را خواهند کشت.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: سوریه ، ترکیه ، کمیسیون ، مجلس ، حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.