سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان در مجلس عنوان کرد

کمک کنید تا مشکلاتی که از گذشته در ورزش وجود داشته را مرتفع کنیم

محمد عباسي با بیان این که مدعی نیستم هیچ اشکالی در این وزارتخانه تازه تاسیس وجود ندارد، از همه مسوولان بویژه نمایندگان مجلس درخواست کرد برای رفع نارسایی موجود با وزارت ورزش همکاری و تعامل داشته باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ وزیر ورزش و جوانان پس از منتفی شدن طرح استیضاح خود با بیان این که مدعی نیستم هیچ اشکالی در این وزارتخانه تازه تاسیس وجود ندارد، از همه مسوولان بویژه نمایندگان مجلس درخواست کرد برای رفع نارسایی موجود با وزارت ورزش همکاری و تعامل داشته باشند.

رسیدگی به طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه به دلیل ازحد نصاب افتادن تعداد امضاهای نمایندگان به کمتر از 10 امضا منتفی شد.

وزیر ورزش و جوانان نیز براساس آیین نامه داخلی جدید مجلس شورای اسلامی 10 دقیقه به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و به سوال های نمایندگان پاسخ داد.

عباسی تصریح کرد: منتفی شدن استیضاح از نگاه من به این معنا نیست که توصیه های به حق و به جا را نشنیده بگیرم.

وی افزود: به هیچ وجه مدعی نیستم که هیچ اشکالی در ساختار وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد. این وزارتخانه تازه تاسیس است و از همه مسوولان بویژه نمایندگان مجلس می خواهم کمک کنند تا نارسایی هایی که در این وزارتخانه وجود دارد، برطرف شود و این از آرزوهای من است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که بسیاری از نارسایی های امروز موجود در این وزارتخانه مربوط به دوران پیش از تشکیل این وزارتخانه است، ادامه داد: این نارسایی ها هنوز هم کم و بیش وجود دارد، با تشکیل جلسات کارشناسی و با تعامل بیشتر باید تلاش کنیم این مسایل و نارسایی ها برطرف شود.

عباسی خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: مطمئن باشید بنده از توصیه ها و راهنمایی ها در این مسیر استقبال می کنم.

وی یادآور شد: بنده محورهای 21 گانه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان را مطالعه کردم و اتفاقا موافقم با دوستانی که هنوز هم ابهاماتی در این زمینه دارند، صحبت کنیم تا از این طریق بتوانیم بخشی از این ابهام ها را برطرف کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری ازسخنان خود به اظهارات ˈحسن کامرانˈ نماینده اصفهان از طراحان طرح استیضاح نیز پاسخ داد.
وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: مردم گمان نکنند که خدای ناکرده مسوولان نظام خطاهایی دارند و درد مردم را نمی دانند. لطفا آقای کامران بیشتر در مورد مسایلی که مطرح کردند مطالعه کنند. اگر در طول وزارت بنده حتی هم اگر یک جلسه در کیش تحت عنوان همایش، سمینار یا هر چیز دیگری جلسه شخصی برگزار شده است آن را به من اعلام کنند. چنین موردی وجود ندارد.

وی همچنین به سخنان حسینعلی حاجی نمایندگان شاهین شهر و میمه و موافق استیضاح وزیر ورزش و جوانان پاسخ داد.

این نماینده مجلس از اعزام چند نفر به همراه کاروان ورزشی المپیک لندن انتقاد کرد.

عباسی نیز گفت: هیچ فرد اضافی همراه کاروان ورزشی به المپیک لندن اعزام نشد و اصلا خود من چنین اعزامی را تایید نمی کنم و تنها یک فرد روحانی به نام آیت الله ˈراشدیزدیˈ برای فعالیت فرهنگی ورزشکاران همراه کاروان ورزشی اعزام شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این واقعا بد است که ما مردم را مضحکه مسایلی بکنیم که به هیچ وجه صحت ندارد.

عباسی تصریح کرد: بنده مخلص همه کسانی که طرح استیضاح را امضاء کردند و کسانی که امضاء خود را پس گرفتند، هستم و از همه دوستانی که توصیه هایی به من کردند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در جلسات و فرصت های آتی مسایل بیشتری را بازخواهیم کرد تا نمایندگان در جریان مسایل قرار بگیرند.

در جلسه نیمه تمام استیضاح وزیر ورزش و جوانان، حسن کامران و حسینعلی حاجی به عنوان دو نماینده موافق استیضاح به تشریح دلایل خود برای انجام استیضاح عباسی پرداختند./آق
برچسب ها: عباسی ، استیضاح ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.