سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار " اجتماعي" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: صدمین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران افتتاح شد، نگارش دو کتاب به نام فرزندان شهدای هسته ای،برگزاري جشن روز كودك براي كودكان كار و خياباني/ از فعالان حوزه كودك تقدير مي‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


صدمین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران افتتاح شد




 ایستگاه جدید آتش نشانی، ناوگان موتوری ، خانه های ایمنی در 22 سرای محله و سامانه اطلاع رسانی و آموزش مجازی صبح امروز با حضور شهردار تهران افتتاح شد.


نگارش دو کتاب به نام فرزندان شهدای هسته ای
وزیر آموزش و پرورش در همایش روز جهانی کودک از نگارش دو کتاب به نام آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن فرزندان دو شهید هسته ای خبر داد.


روزي شادتر براي كودكان در خانه هاي اسباب بازي




 مدير اداره آموزشهاي شهروندي منطقه يك گفت: ويژه برنامه هاي اجرايي آموزشهاي شهروندي روزي شاد را براي كودكان در خانه هاي اسباب بازي منطقه يك رقم مي زند.


برگزاري جشن روز كودك براي كودكان كار و خياباني/ از فعالان حوزه كودك تقدير مي‌شود
 دبير اجرايي برگزاري گراميداشت روز كودك گفت: سازمان رفاه شهرداري با همكاري تشكل‌هاي مردمي و موسسات خيريه فردا در بوستان گفتگو جشني را براي كودكان كار و خياباني برگزار مي‌كند.


جشن بزرگ روز جهانی کودک در منطقه 10 برگزار می شود


 
همزمان با روز جهانی کودک ، 70 عنوان برنامه آموزشی به همراه جشن بزرگ گرامیداشت روز جهانی کودک با حضور بیش از 500 نفر از کودکان و دانش آموزان در بوستان رضوان برگزار خواهد شد .


آزادي مادر زنداني با بخشش پسر




زن زنداني‌اي كه شوهرش را كشته است، مي‌گويد اين مرد به رابطه مادري و پسري‌شان حسادت مي‌كرد و ناخواسته وي را كشته است. «مريم» با رضايت پسرش حالا پس از پنج سال زنداني بودن آزاد شده است.


شناسایی نیازها و راهکارهای تقویت و اعتلای مساجد منطقه 13




 شهردار منطقه 13 و حجت الاسلام و المسلمین بصیری مسئول امور رسیدگی به مساجد شرق تهران از مساجد منطقه 13 بازدید کردند.


شش ایستگاه آتش نشانی جدید با حضور شهردار تهران افتتاح شد




 شهردار تهران گفت : وقتی که نسبت به هم نوعان و مشکلات ،سختی ها و شادی هاي دیگران احساس مسئولیت می کنیم حس انسان بودن را به خوبی درک می کنیم این ارزشمند است و می تواند محبت و انسجام را به وجود آورد.


برگزاري جشن روز كودك براي كودكان كار و خياباني/ از فعالان حوزه كودك تقدير مي‌شود

دبير اجرايي برگزاري گراميداشت روز كودك گفت: سازمان رفاه شهرداري با همكاري تشكل‌هاي مردمي و موسسات خيريه فردا در بوستان گفتگو جشني را براي كودكان كار و خياباني برگزار مي‌كند.


ساخت دستگاهی برای شناسایی اسناد و مدارک جعلی +فیلم

 مدیر غرفه ای در بخش مخترعین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی گفت: با ساخت این دستگاه به راحتی اسناد و مدارک جعلی قابلیت اثبات است .


هلال احمر میزبان 21 برنامه در هفته کاهش بلایای طبیعی

 مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر گفت: هلال احمر از 15 تا 21 مهر ماه، میزبان 21 برنامه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی دارد.





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.