سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید هادی حسینی:

دغدغه منطقه ایی طراحان استیضاح باید مورد توجه قرار گیرد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد عباسی در وزارت ورزش و جوانان گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان در برهه کنونی به نفع کشور نیست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سید هادی حسینی اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز کشور، ورزش مهم ترین بحث روز جامعه نبوده و اصلی ترین موضوع مقوله نوسانات بازار ارز و معیشت مردم است.

وی افزود: اگر چه استیضاح حق مجلس بوده ولی در برهه کنونی این اقدام مجلسیان به نفع جامعه و مردم نخواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه قطعا مجلس برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان رای نخواهد آورد، تصریح کرد: آقای کامران که از طراحان استیضاح وزیر ورزش و جوانان بوده دغدغه منطقه ای داشته که باید رفع شود.

حسینی با بیان اینکه نمایندگان در مقوله استیضاح وزیر فعلی ورزش و جوانان هوشیار عمل کنند، یادآور شد: دستاوردهای مثبت حوزه ورزش و جوانان در دوران مدیریت دکتر عباسی را نباید به واسطه برخی ملاحظات منطقه ای و شخصی زیر سئوال برد.

وی با اعلام اینکه بنده مخالف استیضاح وزیر ورزش هستم چرا که وزارت ورزش در دوران یکسال تاسیس خدمات خوب و شایسته ای در حوزه عملکردی داشته است، افزود: دکتر عباسی در رقابت های المپیک و پارالمپیک لندن کارنامه خوبی برای ملت به یادگار گذاشته است.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون ورزش خانه ملت حامی قاطع وزیر ورزش و جوانان بوده و خواهد بود، اظهار داشت: همکاران بنده در خانه ملت باید از عملکرد مثبت دکتر عباسی دفاع کرده و به استیضاح و برکناری وزیر کنونی رای ندهند.

حسینی با اعلام اینکه با گذشت بیش از شش ماه از سال تنها 20 درصد بودجه وزارت ورزش و جوانان تخصیص یافته است، اظهار داشت: عباسی با درایت خود بیش از میزان بودجه ای صرف فعالیت های ورزشی و جوانان کرده است.

وی بیان داشت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان به نسبت اعتبارات تخصیصی در یکسال اخیر به شایستگی عمل کرده و روا نیست که بخواهیم بی ملاحظه و برای برخی نیازهای منطقه ای، یک وزیر موفق و کارآمد را به راحتی از بدنه ورزش کنار بزنیم./آق
برچسب ها: استیضاح ، حسینی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.