به دنبال اعلام وصول طرح استیضاح وزیر ورزش در بهارستان

سید هادی حسینی: مطمئنم استیضاح وزیر ورزش رأی نخواهد آورد

سخنگوی فراکسیون ورزش و همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئله اصلی ما ورزش نیست که طرح استیضاح وزیر را برخی از آقایان مطرح می‌کنند و باید به مسائل مهمتری پرداخته شود.

سید هادی حسینی در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: دغدغه اصلی ما این روزها ورزش نیست و باید برخی از آقایان به این نکته توجه داشته باشند که به مسائل مهمتری در مجلس شورای اسلامی بپردازند زیرا ما پس از گذشت 50 سال در آوردگاه المپیک و پارالمپیک بهترین عملکرد را داشتیم و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردیم اما برخی ها اکنون به دنبال استیضاح محمد عباسی هستند.

وی تصریح کرد: حدس من این است که بحث استیضاح وزیر ورزش و امور جوانان رأی نخواهند آورد چرا که بیشتر از 250 نفر از محمد عباسی تقدیر کرده‌اند و اکنون برای استیضاح از وزیر پیش قدم نمی‌شوند.

* باید به عباسی وقت داد

وی ادامه داد: وزارت ورزش در 50 سال اخیر در قالب سازمان اداره می‌شده و به تازگی به وزارتخانه تبدیل شده است و منطقی نیست که وزیر ورزش را برای سرعت زیر سئوال ببریم چراکه من معتقدم باید به محمد عباسی وقت بدهیم تا با دقت همه ضعف‌های ورزش کشور را برطرف سازیم.

* پس از بازگشت شش ماه 20 درصد بودجه را ابلاغ نکرده‌اند

وی افزود: علیرغم گذشت شش ماه از سال هنوز 20 درصد بودجه به وزارت ورزش ابلاغ نشده است و اکنون با چنین وضعی انتظارات زیادی از وزیر ورزش دارند.

*عباسی ضعف دارد!

حسینی خاطرنشان کرد: من معتقدم که وزیر ورزش و امور جوانان نیز ضعف‌هایی دارد چنانکه همه ما در جای جای مختلف و گوناگون ضعف‌هایی داشته‌ایم اما موضوع استیضاح عباسی در مقطع کنونی به صلاح نیست که بخواهیم در این باره بحث کنیم.

*با بسیاری از بندهای استیضاح وزیر مخالفم!

وی تاکید کرد: با بسیار از بندهای استیضاح وزیر ورزش و امور جوانان که امروز پنجم مهر در خانه ملت مطرح شد مخالفم! مثلا دخالت در فدراسیون‌ها که در مجلس مطرح شد به دلیل اساسنامه غلط فدراسیون‌ها است و وزير حق دارد دخالت کند زیرا وزیر می‌گوید من به فدراسیون‌ها بودجه اختصاص داده‌ام و توقع نظارت و باز خورد مناسب از آنها را دارم و یا در جایی دیگر که بحث ورزش با بحث جوانان ادغام شد و معتقدم خیلی صحیح نبود؛ زیرا ورزش و جوان خواه ناخواه با یکدیگر ارتباط دارند.

*ورزش روستایی و عشایری با ریاست جعفری شکوفا خواهد شد

از دیگر بندهای استیضاح بحث فدراسیون عشایری بود که حسینی در پايان اشاره کرد: حضور جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری که از جمله نیروهای کارآمد در امر ورزش است باعث شکوفایی و رونق ورزش در این سطح خواهد شد اما باید به این نکته توجه داشت که تحقق این مهم با تامین منابع مالی فدراسیون روستایی و عشایری صورت می‌گیرد که در حال حاضر متاسفانه در بحث اعتبارات مالي مشکلات بسیاری داریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار