سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتيرايي: با حضور در لیگ براي مسابقات جهاني آماده مي‌شويم

مربي تيم ملي کاراته بزرگسالات گفت: برگزاری لیگ و حضور ملی پوشان در مبارزات بسیار خوب و مفید است و معتقدم ملی پوشان بايد هر هفته مسابقه دهند.

علیرضا کتیرایی مربي تيم ملي کاراته بزرگسالان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری لیگ و حضور ملی پوشان در مبارزات بسیار خوب و مفید است و معتقدم ملی پوشان بايد هر هفته مسابقه دهند. دور بعد مسابقات لیگ دو هفته دیگر برگزار خواهد شد که قطعا در آن رقابتها هم ملی‌پوشان حضور خواهند داشت. رقابتهای لیگ هرچه نزدیکتر به مسابقات جهانی برگزار شود مفید است. البته نباید بحث آسیب دیدگی احتمالی را فراموش کنیم.

مربی تیم ملی کاراته ادامه داد : برنامه ما این بود که در مسابقات کاراته وان آلمان شرکت کنیم و بعد از آن به روسیه برویم که متاسفانه به آلمان نرفتیم و مسابقات روسیه هم کنسل شد تا هیچ مسابقه تدارکاتی را انجام نداده باشیم به همین دلایل ملی پوشان هر چه بیشتر مسابقه دهند برایشان مفید است.

کتيرايي خاطرنشان کرد: در حال حاضر غیر از پورشیب، بقیه ملی پوشان در لیگ، تیم دارند و مشکل او هم حل خواهد شد. به طور مثال سامان حیدری و سعید فرخی با تیم نفت هستند، مهدی زاده، فداکار، گنج زاده و حسن بیگی با تیم مقاومت هستند و احمدی هم با دانشگاه آزاد در لیگ حاضر است. با این توضیح می بینید که ملی پوشان مشکلی برای حضور در لیگ ندارند.

کتیرایی در مورد عملکرد تیم نفت گفت: با توجه به شرایطی که این تیم داشت و در دوره قبل لیگ پنجم شده بود کاراته کاران ما هنوز در همان حال و هوا هستند. این تیم کار زیادی دارد تا واقعا یک تیم خوب شود. باید کاری کنیم که این کاراته کاران انگیزه زیادی برای برد داشته باشند.

وی یاد آورشد: امیدوارم تیم ها و باشگاههای بیشتری برای حضور در لیگ شرکت کنند تا لیگ گرم تر شود . کاراته کاران ما روی پولی که از لیگ می گیرند حساب کرده و می کنند اما متاسفانه در این دوره لیگ میزان قراردادها هم کاهش پیدا کرده است اما به هر صورت همین برگزاری لیگ با این شرایط هم خوب است./آق

برچسب ها: کاراته ، لیگ ، کتیرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.