سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت انفجارهای سوریه از سوی شورای امنیت سازمان ملل

شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای انفجارهای امروز در حلب را محکوم کرد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ گرت روزنتال، نماینده گواتمالا و رئیس دوره ای شورای امنیت بیانیه مطبوعاتی این شورا را که به درخواست روسیه صادر شده بود، قرائت کرد.

رئیس دوره ای شورای امنیت گفت: اعضای شورای امنیت به شدیدترین نحو ممکن حملات تروریستی را که دوازدهم مهر در حلب سوریه رخ داد و منجر به کشته شدن دهها و مجروحیت صدها غیرنظامی شد، محکوم می کنند.
وی افزود: مسئولیت آن حملات تروریستی برعهده گروه تروریستی جبهه النصره مرتبط با سازمان القاعده است.

رئیس دوره ای شورای امنیت همچنین گفت: اعضای شورای امنیت، مراتب تسلیت خود را به خانواد های قربانیان این اقدامات خشونت بار و مردم سوریه ابراز می کنند.

روزنتال افزود: شورای امنیت تاکید دارد که این اقدامات تروریستی در هر شکلی، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است و هر اقدام تروریستی بدون در نظر گرفتن انگیزه آن در هر مکان و زمان و توسط هرکس، جنایت محسوب می شود و غیرقابل توجیه است.
رئیس دوره ای شورای امنیت گفت: اعضای شورای امنیت به کشورهای جهان یادآوری می کنند تا مطمئن شوند همه تدابیر اتخاذ شده برای مبارزه با تروریسم بر اساس قوانین بین المللی صورت می گیرد.

متن این بیانیه شورای امنیت را نمایندگی روسیه ارائه کرده بود که رئیس دوره ای شورای امنیت گفت: در متن این بیانیه هیچ تغییری داده نشده است.
برچسب ها: شورا ، امنیت ، انفجار ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.