سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت علني حکام قطري از تروريستها در سوريه

حکام اميرنشين قطر به جاسوسي براي آمريکا و رژيم صهيونيستي افتخار مي کنند و آشکار اعلام کرده اند حامي باندهاي تروريستي در سوريه اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المنار ؛ اميرنشين هاي قطر آشکارا به مداخله خود در امور سوريه و فرستادن سلاح به  اين کشور و کمک به باندهاي تروريستي در آن اعتراف کرده اند .

حمد بن جاسم بن جبر آل ثاني نخست وزير و وزير خارجه قطر در مصاحبه با شبکه تلويزيوني سي ان ان آمريکا گفته است  تشکيل منطقه پرواز ممنوع و گذرگاههاي امن با مقاصد امداد در سوريه از مهمترين اولويتهاي دوحه است.

وي از جامعه بين المللي خواست به باندهاي مسلح کمک و در سوريه مداخله کند.
حمد بن جاسم گفته است  چنين کاري به مراجعه به شوراي امنيت سازمان ملل متحد نيازي ندارد .

روزنامه لبناني الديار نيز به تازگي فاش کرده است ششصد و پنجاه ميليون ريال قطر از طريق فرودگاه بيروت به شيوه اطلاعاتي امنيتي و شبکه اي از افسران اطلاعاتي قطري و مزدوران لبناني از دوحه به بيروت منتقل و از آنجا براي باندهاي مسلح در سوريه فرستاده شده است. الديار نوشت رياست شبکه اطلاعاتي قطر را محمد علي هاجري يکي از افسران اطلاعاتي قطر در منطقه به عهده دارد.

همچنين نيروهاي امنيتي لبناني براي بازداشت يک مزدور قطري به نام نبيل طباره در تلاشند. طباره همراه يک مزدور قطري به نام ريم الحجه و نهي عيتاتي فعاليت مي کنند .

الديار نوشت فهد آل ثاني از دوحه دستور تبديل ريال قطر به دلار آمريکا را صادر مي کند و سپس به باندهاي مسلح در سوريه تحويل داده مي شود و چهار شرکت مجازي مالي براي تبديل ريال به دلار تشکيل شده است .

يک بازرگان و سه نماينده جريان المستقبل ( به رياست سعد حريري) در اين عمليات دست دارند و قطر تقريبا هر ماه صدو پنجاه ميليون ريال قطر از طريق فرودگاه بيروت به واسطه اين شبکه امنيتي و شرکتهاي مجازي به دست گروههاي مسلح مي رساند .

برچسب ها: قطر ، تروریست ، سوریه ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.