کميته مردمي حمايت از سوريه تجمع اعتراض آميزي در برابر کنسولگري ترکيه در قدس برگزار کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم،  شرکت کنندگان در اين تجمع نقش آفريني ترکيه را عليه امنيت و ثبات سوريه محکوم کردند. تجمع کنندگان با سردادن شعارهايي دست داشتن ترکيه در تشديد بحران سوريه را محکوم کردند.
اعضاي کميته مردمي حمايت از سوريه خواستار توقف ارسال سلاح و اعزام افراد مسلح خارجي از ترکيه به سوريه شدند. شرکت کنندگان در اين تجمع اعتراض آميز تصاويري از بشار اسد رئيس جمهور سوريه و پلاکاردهايي در حمايت از ارتش و ملت سوريه در دست داشتند. تجمع کنندگان نامه اعتراض آميزي عليه دولت رجب طيب اردوغان به کنسولگري ترکيه تحويل دادند.
يکي از شرکت کنندگان در اين تجمع به العالم گفت:«ما از ملت قهرمان سوريه در برابر اين تهاجم با هدايت عثماني هاي جديد و اردوغان حمايت مي کنيم. عثماني هاي جديد با حمد بن جاسم قطر و سران سعودي متحد شده اند.»
يکي ديگر از تجمع کنندگان تصريح کرد:« ما نمي توانيم در کنار اسرائيل، آمريکا و کشورهاي توطئه گر حاشيه خليج فارس قرار مي گيريم. همه کشورهاي عربي قدرتمند را از بين بردند و فقط سوريه باقي مانده است. آنها عليه کشورهاي اسلامي توطئه چيني مي کنند.»
يک پيرمرد فلسطيني گفت:«سوريه با ايستادگي در برابر اين توطئه بين المللي، زمينه شکل گيري نظام جديد جهاني را فراهم مي کند. سوريه در اين جنگ در عمل به جهان تک قطبي به رهبري آمريکا پايان مي دهد. اردوغان منافق و دروغگوست.»

برچسب ها: بین الملل ، قدس ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار