سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

توسعه شبکه فیبر نوری منطقه آزاد ارس به طول 18 کیلومتر

زیرساخت های مخابراتی منطقه آزاد ارس در سالجاری با 18 کیلومتر کانال سازی جدید و ارتقای بستر فیبر نوری در سایت های مختلف توسعه یافته و نیاز سرمایه گذاران را در نواحی و شهرکهای جدید منطقه تامین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیر سازمان منطقه آزاد ارس امروزدر حاشیه نشست ارائه طرح توسعه زیرساخت های مخابراتی منطقه آزاد ارس از اتمام این طرح تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح زیرساخت شبکه فیبر نوری منطقه آزاد ارس در جلفا به طول 18 کیلومتر توسعه می یابد.

نجفی افزود: به این ترتیب ظرفیت خطوط تلفن و دیتای منطقه 20 هزار خط افزایش یافته و نیاز مردم و سرمایه گذاران را در سالهای آتی تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد: این طرح سایت های مختلف مسکونی، صنعتی، گردشگری را در مسیرهای سه راهی شجاع تا گیت قره برون ،فاز 2 صنعتی و سایت صنایع پاک و های تک، صنایع سنگین، مسیر بزرگراه گردشگری را به زیرساخت مخابراتی مجهز خواهد کرد.

مدیر سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: با انجام این طرح بسترهای مخابراتی در پارک کوهستان ، ویلاهای کوهستانی و هتل های موجود در منطقه نیز ارتقاء می یابد.

مدیر عامل مخابرات استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: اعتماد مدیریت منطقه آزاد ارس به شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در اجرای طرح های زیرساختی منطقه قابل تقدیر است و مخابرات آماده همکاری با منطقه آزاد ارس برای توسعه در این منطقه می باشد.

فرقانی افزود: زیرساخت های مخابراتی در منطقه آزاد ارس براساس اولویت های توسعه ای منطقه بصورت مطلوبی طراحی شده و با اجرای طرح توسعه خدمات قابل قبولی به مردم و سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

وی ارتباط زنده تلویزونی از طریق شبکه و فیبر نوری را نشان از توانمندی شبکه مخابراتی در این منطقه دانست./ع

برچسب ها: توسعه ، فیبر ، آزادارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.