سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علي اسماعيلي:

راه اندازي "راديو كتاب" در راستاي تحقق منويات رهبر انقلاب باشد

علي اسماعيلي گفت: شكل گيري و راه اندازي "راديو كتاب" قطعا اقدام مثبت و ارزنده اي است و در اين راستا بايد در جهت تحقق منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي برنامه ريزي و گام برداشته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علي اسماعيلي سرپرست معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاكيد بر اهميت راه اندازي "راديو كتاب" گفت: شكل گيري و راه اندازي "راديو كتاب" قطعا اقدام مثبت و ارزنده اي است و در اين راستا بايد در جهت تحقق منويات  رهبر معظم انقلاب اسلامي برنامه ريزي و گام برداشته شود.
وي كه در ديدار با مديران و دست اندر كاران راه اندازي "راديو كتاب" سخن مي گفت با اشاره به جايگاه كتاب و فرمايشات رهبر عظيم الشان انقلاب در اين حوزه افزود: ما بعنوان مسئولان فرهنگي بايد با برنامه ريزي هاي كوتاه مدت و بلند مدت براي تحقق اين منويات تلاش كنيم.
سرپرست معاونت امور فرهنگي نهادينه كردن فرهنگ كتابخواني در ميان عموم جامعه را از جمله ضرورت هاي راه اندازي راديو كتاب و ساير شبكه هاي تخصصي براي اين حوزه دانست و گفت: معاونت امور فرهنگي با تمام جديت و توان آمادگي دارد تا در بخش توليد محتوا به اين راديو كمك نمايد.
اسماعيلي بر تشكيل شواري سياستگذاري  و برنامه ريزي براي راه اندازي راديو كتاب تاكيد كرد و ادامه دا: شناسايي و بهره گيري از نيروهاي توانمند و استراتژي و نعيين هدف در اين راديو بايد مدنظر مسوالان قرار گيرد.
وي در پايان با تاكيد مجدد بر آمادگي مجموعه معاونت امورفرهنگي و موسسات تابعه براي راه اندازي و تغذيه ي محتواي برنامه ها ي راديو كتاب گفت: پتانسيل خوبي در اين معاونت وجود دارد كه از طريق ايجاد ارتباط  دو سويه بين  كارشناسان سازمان با اين مجموعه محقق خواهد شد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.