سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود عباس اکتبر يا نوامبر آينده درخواست رأي گيري خواهد کرد

رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني اعلام کرد اکتبر يا نوامبر آينده درخواست خواهد کرد براي دستيابي فلسطين به وضع «کشور غير عضو» در مجمع عمومي سازمان ملل متحد رأي گيري شود .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري شين‌هوا ، محمود عباس در ديدار با گروهي از مخترعان فلسطيني گفت :« ما اطمينان داريم که به اين خواسته خواهيم رسيد.

وي در خصوص شهرک سازي نيز تأکيد کرد شهرک سازي در سرزمين هاي فلسطينيان از ابتدا تا انتها غير قانوني است.

عباس افزود :ما هرگز با شهرک سازي موافقت نخواهيم کرد و آنها بايد شهرک هايشان را ترک کنند زيرا سرزمينهاي فلسطينيان است و قدس نيز به فلسطينيان تعلق دارد.وي تصريح کرد بدون قدس به عنوان پايتخت کشور فلسطين ، کشوري وجود نخواهد داشت.

عباس سال گذشته در نيويورک اعلام کرده بود براي دستيابي به عضويت کامل کشور فلسطين در سازمان ملل تلاش خواهد کرد اما آمريکا با اين درخواست به شدت مخالفت کرد.عباس امسال در سخنراني در مجمع عمومي گفت براي دستيابي به وضع کشور غير عضو در سازمان ملل تلاش خواهد کرد .

يک منبع  نزديک به عباس گفت فشارهاي بين المللي و اروپايي به عباس وارد مي شود تا وي را از درخواست رأي گيري منصرف کند. اين منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت اين کشورها تشکيلات خودگردان فلسطيني را به صورت غير مستقيم تهديد کرده اند کمک هاي اروپا به تشکيلات را قطع خواهند کرد.

برچسب ها: محمود ، عباس ، اکتبر ، رای گیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.