سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با ازبکستان:

دوستی مهر: سبک فوتبال ازبکستان در آسیا متفاوت است/باید کار بزرگ مردم و رسانه‌ها در مقابل ازبکستان هم تکرار شود

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: دیدارمان با ازبکستان متفاوت است و سبک فوتبال این تیم از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

علی دوستی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: قبل از هر چیز باید از تمام افرادی که در بازی مقابل تیم استرالیا به ورزشگاه آمدند تشکر و قدردانی کرد چرا که واقعا این کار بزرگی بود و در روحیه بازیکنان تاثیر داشت البته واقعا در آن بازی من به شخصه غرور ملی را حس کردم و انتظار دارم دوباره مردم به همراه رسانه‌ها کار بزرگ خود را تکرار کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با همه حمایت‌ها بتوانیم قهرمانی آسیا را این بار در کشورمان تکرار کنیم چرا که این قهرمانی ارزش و اهمیت فوق العاده‌ای خواهد داشت البته باید بگویم که در دیدارمان با استرالیا قطعا از توان بدنی بازیکنان تیم کاسته شد و در این فرصت باقی مانده نیز ما به ریکاوری جسمی و به خصوص روحی پرداختیم.

دوستی مهر اظهارداشت: بازی با ازبکستان به عقیده من با همه دیدارها تفاوت دارد چرا که این تیم به روش تیم‌های شوروی سابق بازی می‌کند و به طور حتم باید در این دیدار با قدرت و دوندگی زیاد عمل کنیم چرا که در این رده واقعا اتفاقات عجیبی می‌افتد.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل ازبکستانی ها هیچ محرومی نداریم و تنها مصدوم تیم عرفان وجدانی می‌باشد که در مقابل استرالیا آسیب دید البته ما در خصوص ضربات پنالتی از چهار ماه پیش به فکر افتادیم و در اکثر دیدارهای دوستانه از تیم حریف درخواست زدن پنالتي می‌کردیم تا تمرین جدی پنالتی را انجام داده باشیم.

ولی باید بگویم که نباید اجازه داد کار به پنالتی بکشد چون به راحتی می‌توانیم با استفاده از امتیازات میزبانی در این دیدار نیز پیروز شویم و به فینال راه پیدا کنیم.

دوستی مهر در پایان افزود: تیم‌های پایه و مربیان نیز می‌توانستند با حضور در ورزشگاه‌های مسابقات، هم یک کلاس آموزشی بگذارند و هم به حمایت تیم ملی کشورمان بپردازند که در این صورت با یک تير دو نشان می‌زنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.