سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كنسرت شروين مهاجر در تالار وحدت برگزار مي‌شود

كنسرت بي كلام شروين مهاجر و اركستر زهي كهن كمان به مدت 3 شب در روزهاي 19 ،20 و 21 مهر برگزار مي شود.

شروين مهاجر آهنگساز برجسته‌ي كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: كنسرت بي كلام بنده با همراهي اركستر زهي كهن كمان به مدت 3 شب در تاريخ هاي 19، 20 و 21 مهر در تالار وحدت برگزار مي شود و حامي مالي اين كنسرت شركت آواي باربد است.
وي ادامه داد: اين كنسرت داراي 2 بخش است كه بخش اول دو نوازي كمانچه و سازهاي كوبه اي است و بخش دوم آثاري از احمد پژمان، فردين خلعتبري، حميد ديبازر، علي قمصري و فرخزاد لايق به اجرا در مي‌آ‌يد كه كارهايي كه از آثار احمد پژمان نواخته خواهد شد از موزيك فيلم مجنون و بوي كافور، عطر ياس انتخاب شده است.
مهاجر تصريح كرد: پدرام فريوسفي ويولن، همايون نصيري پركاشن و سازهاي كوبه اي، علي جعفري ويولن، امين غفاري ويولن، سهراب برهمندي ويولا، آتنا اشتياقي ويولنسل، نگار فوراد ويولنسل و پورنگ پورشيرازي كنترباس نوازندگي اين كار را برعهده خواهند داشت.
در پايان گفتني است شروين مهاجر بخش اول اين كنسرت را به اردشير كامكار و بخش دوم و سوم را هم به پدر خود حبيب مهاجر تقديم كرده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
مهدی
۰۲:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
شروین مهاجر تو کمانچه نوازی یک یکه.
شنیدن موسیقي بی کلام درک خاصی میخواد که هر کسی نداره.به خصوص کسی که از موسیقی چیزی نمیدونه و قبل از اینکه بلیط رو بخره در این مورد تحقیق هم نکرده
سعید ملکی برزگر
۱۵:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
با سلا. عرض به حضور انوران گرامی که بنده در کنسرت بی کلام آقای مهاجر حضور داشتم و با توجه به اینکه 3 مهمان دعوت کرده بودم با نیت کنسرت با کلام باشد متاسفانه هیچ لذتی نبرده و جز شرمندگی چیزی نداشت.