سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس مجلس از مدال‌آوران المپيك تقدير كرد

رئيس مجلس شوراي اسلامي طي مراسمي از قهرمانان و مدال‌آوران المپيك لندن قدرداني كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسمی از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات المپیک 2012 لندن تقدير كرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام مردم برای توفیق یافتن ورزشکاران اعزامی به المپیک دعا کردند، گفت: به طور حتم مسابقات المپیک عرصه‌ای بود که تمام مردم در تمام جهان عملکرد شما ورزشکاران را رصد می‌کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دعای مردم تا حد زیادی موجب توفیق یافتن ورزشکاران اعزامی به المپیک شد، تصریح کرد: کار شما ورزشکاران از جهات مختلفی به ویژه همت و پشتکار بسیار بالا بااهمیت بود.

لاریجانی با اعلام اینکه افتخارآفرینی شما ورزشکاران در المپیک لندن موجب تقویت و ارتقای روحیه ملی شد، یادآور شد: به طور حتم مدال‌آوری شما نه تنها پیشرفت در میادین ورزشی بلکه در تمام کارهای دیگر موثر بوده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان کشور اگر برای کاری همت کنند، می‌توانند در دنیا رکوردهای شگفت‌انگیز و برتری خلق کنند، افزود: افتخارآفرینی شما موجب تقویت و تشدید تلاش جوانان در تمام عرصه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به کاستی‌های حوزه ورزش کشور در افتخارآفرینی درعرصه المپیک گفت: تلاش و مدال‌آوری شما روحیه تلاش در ورزشکاران را زنده کرد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور با بیان اینکه افتخارآفرینی شما عزیزان از جهات دیگر نیز اثرگذار بوده است، تصریح کرد: با افتخارآفرینی شما وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان می‌تواند برای حمایت از ورزشکاران نویدبخش باشد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس با حساسیت زیادی ورزش قهرمانی را رصد می‌کنند، تصریح کرد: به طور حتم حساسیت نمایندگان تنها جنبه خیرخواهی و جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان برای ورزش کشور دارد.

لاریجانی با بیان اینکه ورزش قهرمانی به طور حتم مورد حمایت مجلس است، یادآور شد: در سال‌های اخیر مجلس تلاش‌های بسیاری را برای افزایش بودجه سالیانه حوزه ورزش کرده است تا بتواند با این اقدامات نیازهای ورزشکاران را برطرف و آسایش روانی برای این افراد فراهم آورد.

نماینده مردم قم در مجلس قهرمانان ملی را شخصیت‌های بزرگی برای کشور دانست و گفت: به طور حتم مسئولان حوزه ورزش باید با برنامه‌ریزی مشکلات و دغدغه‌های این افراد را حل کنند، از این‌رو تاکنون تلاش‌هایی برای حل مشکلات ورزشکاران انجام شده است، لذا اگر دولت توان افزایش حمایت‌ها را ندارد، مجلس می‌تواند با تصویب قوانین مناسب در جهت حمایت از ورزشکاران قدم بردارد.

وی با بیان اینکه فراکسیون ورزش مجلس بسیار علاقه داشت که در جلسه تقدیر از ورزشکاران المپیک حضور داشته باشد، تصریح کرد: خوشبختانه این فراکسیون بسیار وسیع و قوی در بُعد ورزش کار می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مراسم کنونی جهت قدردانی از ورزشکاران و مربیان به علت کسب افتخار در المپیک برگزار شده است، یادآور شد: من در اینجا باید از آقایان و خانم‌هایی که در جهت کسب افتخار برای ایران تلاش کردند قدردانی کنم.


لاريجاني در اين مراسم از حميد سوريان ، اميد نوروزي، قاسم رضايي، صادق گودرزي، كميل قاسمي،‌ احسان لشكري به عنوان مدال‌آوران تيم ملي و رضا لايق، عليرضا رضايي، رسول جزيمي و ايرج اسفندياري‌فر به عنوان مربيان تيم ملي كشتي تقدير كرد.

همچنين از الهه احمدي به عنوان تنها ورزشكار مدال‌آور زن كشورمان در اين مسابقات تجليل شد.

در پايان مراسم ورزشكاران مدال‌آور المپيك لندن با رئيس مجلس عكس يادگاري گرفتند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: لاریجانی ، المپیک ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.