سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه پاکسازي محله هاي حلب توسط ارتش سوريه

ارتش سوريه در ادامه عمليات خود در حلب محله هاي الميدان و السيد علي را از تروريست ها پاکسازي کرد.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛ ارتش سوريه در مناطق مختلف حلب در شمال اين کشور به عمليات خود عليه تروريست ها ادامه مي دهد و محله هاي الميدان و السيد علي را به طور کامل از تروريست ها پاکسازي کرده است و تلاش آنها را براي حمله به فرودگاه نظامي نيرب با شکست روبرو  کرده است.

يکي از شهروندان حلب گفت من و چهار فرزندم فداي بشار اسد رئيس جمهور سوريه شويم.
حسن حمزه خبرنگار اين شبکه در گزارشي از حلب در حالي که تصاويري از يکي از خيابان هاي حلب پخش مي شد گفت: اوضاع در اينجا عادي است. در منطقه السيد علي که به تازگي از تروريست ها پاکسازي شده است رفت و آمد هنوز کم است. آثار ويراني هاي ناشي از درگيري ها هنوز ديده مي شود.

شهروندان اين محله از اقدامات افراد مسلح و تک تيراندازهاي آنها پس از ورود به اين منطقه سخن مي گويند و مي افزايند اکنون امنيت در اينجا برقرار شده است.

يکي ديگر از شهروندان که ظاهرا از اعضاي کادر آموزشي است مي گويد در حال آماده کردن مدارس و مراکز آموزشي براي از سرگيري فعاليت هاي مدارس پس از بازگشت مردم به منازل خود هستيم.

حمزه در ادامه گزارش خود با اشاره به اين که ورود به محله سليمان الحلبي امکان پذير شده است گفت: تروريست هاي مستقر در اين محله شکست خورده و آنجا را ترک کرده اند اما به سبب ويرانه هاي ناشي از درگيري ها بيشتر به يک منطقه جنگي شبيه است.

برچسب ها: سوریه ، حلب ، پاکسازی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.