سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاري ديگر از طرف جامعه پزشکي به مردم کشور

پرچم انجمن اورولوژي آسيا به ايران آمد

جامعه پزشکي ايران همانند ديگر متخصصان ايراني بر آن است که آخرين توانايي علمي خود را در سطح جهاني معرفي کند و از اين طريق سهم مناسب را در دانش جهاني به خود اختصاص دهد، اورولوژيست‌هاي کشور نيز در اين وادي با سخت‌کوشي و تلاشي مداوم توانسته‌اند دستاودهاي مهمي را از آن خود کنند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛دکتر سيد جليل حسيني رئیس انجمن اورولوژی گفت : انجمن اورولوژي ايران موفق شده است فرصت برگزاري دوازدهمين کنگره اورولوژي آسيا را در سال 2014 بر عهده بگيرد. اين کنگره در آن سال در جزيره کيش با حضور جراحان کليه از سراسر دنيا برگزار خواهد شد.

کنگره سال 2012 با حضور نزديک به هزاروپانصد نفر اورولوژيست در کشور تايلند برگزار شد و پيش‌بيني مي‌شود در سال 2014 از کليه کشورهاي آسيايي، اروپا، آفريقا و منطقه، حدود 2000 نفر اورولوژيست در کشور در کنگره شرکت کنند.

برگزاري کنگره با دوهزار متخصص فرصت بي‌نظير براي جامعه علمي ايران است و بي‌ترديد امکان معرفي توان علمي کشور به دانشمندان ساير کشورها را فراهم مي‌نمايد. در اين مدت برنامه‌هايي طراحي شده است که اين متخصصان با جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري ايران آشنا شوند.

مطابق رسم انجمن ارولوژي آسيا در هر کنگره، پرچم انجمن آسيا به کشوري تقديم مي‌شود که قرار است کنگره بعدي در آن کشور برگزار شود.



طي مراسم باشکوهي در جمع اورولوژيست‌هاي خارجي شرکت‌کننده و همراهان آنها در شام کنگره تايلند و با حضور کليه اورولوژيست‌‌هاي ايراني شرکت‌کننده پرچم انجمن اورولوژي آسيا به ايران تقديم شد.

پرچم انجمن اورولوژي آسيا تا سال 2014 در ايران نگهداري خواهد شد./ع2



برچسب ها: اورولوژی ، پزشکی ، آسیا ، متخصص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.