رئیس مرکز جراحی محدود رودهن گفت: پایگاه سلامت گردشگران شرق استان تهران بزودی در رودهن راه‏ اندازی می شود.

ارجمند نکویی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اجرای این طرح، کمکی برای امور فرهنگی و گردشگری محسوب می‏شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح که در شرف عملیاتی شدن امور مقدماتی خود قرار دارد، گردشگران حاضر در منطقه می ‏توانند از مزایای درمانی نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران بهره‏ مند شوند.

نکویی با اشاره به برخی امکانات نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران خاطرنشان کرد: همه سعی متولیان راه ‏اندازی این مرکز، بر ایجاد آخرین امکانات پزشکی روز جهان برای ارائه شایسته ‏ترین خدمات به مردم معطوف است.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن ادامه داد: اورژانس شبانه ‏روزی یکی از اصلی ‏ترین امکانات موجود در این مرکز قلمداد می ‏شود.

وی اضافه کرد: داروهای لازم برای رسیدگی به مصدومان و مجروحان اورژانسی این مرکز به طور کامل پیش‏بینی شده است.

نکویی با اشاره به دیگر امکانات این مرکز خاطرنشان کرد: علاوه بر این، دستگاه رادیولوژی نیز از بهترین شرکت‏ های سازنده آن خریداری شده است و به‌ زودی راه‏ اندازی می‏ شود.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن ادامه داد: دستگاه سونوگرافی، دستگاه او.پی.جی دیجیتال، سنجش تراکم استخوان در بخش آزمایشگاهی، ماموگرافی و اورولوژی نیز در این مرکز راه‏ اندازی شده یا در آینده به بهره‏ برداری می ‏رسد.

وی از وجود امکانات کامل برای انجام جراحی ‏های بی ‏نیاز از ملزومات آی.سی.یو و سی.سی.یو در نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران خبر داد.

نکویی تصریح کرد: بدین ترتیب، جراحی ‏هایی مانند دهان و دندان، چشم و ... با استفاده از سه اتاق عمل، 10 تخت بستری و سه تخت ریکاوری قابلیت اجرا دارد.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن از به ‏کارگیری متخصصان و پزشکانی ماهر و متخصص در این مرکز درمانی خبر و ادامه داد: علاوه بر این، دو دستگاه آمبولانس برای این مرکز در نظر گرفته شده است که به زودی مستقر می‏ شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آریا همتی
۰۹:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۱
خیلی ممنون اقای نیکویی دمتون گرم کلی حال کردم