سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدايي:

هيئت‌رئيسه فراكسيون بيداري اسلامي مجلس تعيين شد

نماينده مردم اصفهان در مجلس از تعيين هيئت‌رئيسه فراكسيون بيداري اسلامي در بهارستان خبر داد.

عباس مقتدايي خوراسگاني نماينده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل فراكسيون بيداري اسلامي در بهارستان گفت: سيدعلي طاهري، سيدعلي محمد بزرگواري، ناصر سوداني و عباس مقتدايي به ترتيب به عنوان رئيس، نواب رئيس و سخنگوي اين فراكسيون انتخاب شدند.

وي در ادامه افزود: اين فراكسيون به دنبال درك عميق و دقيق از وضعيت تحولات بين‌المللي درباره بيداري اسلامي بوده و از سوي ديگر نسبت به روشنگري افكار عمومي با بهره‌گيري از توان نمايندگان مجلس اقدام مي‌كند.

مقتدايي با بيان اينكه فراكسيون بيداري اسلامي بايد حداكثر استفاده از فضاي بين‌المللي در راستاي مصالح و منافع اسلامي را پديد آورد، افزود: اين فراكسيون به مراودات پارلماني و رايزني‌هاي رسمي و غيررسمي براي تحقق آرمان‌هاي بيداري اسلامي كمك خواهد كرد.
 
سخنگوي فراكسيون بيداري اسلامي با تاكيد بر اينكه اعضاي اين فراكسيون به دنبال گسترش فعاليت‌هاي پژوهشي در داخل كشور و برقراري ارتباط ميان نخبگان جامعه هستند، گفت:‌ تبيين مواضع مجلس درباره مسائل مهم بين‌المللي در راستاي جهت‌دهي مثبت به افكار عمومي از رسالت‌هاي ديگر فراكسيون بيداري اسلامي مجلس است.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس همچنين با بيان اينكه جدول‌ كاري فراكسيون بيداري اسلامي در جلسه هفته آينده اين فراكسيون تدوين و مشخص مي‌شود، خاطرنشان كرد: ‌تا به حال بيش از 40 نفر از نمايندگان ملت به عضويت اين فراكسيون درآمده و به نظر مي‌رسد با گسترش فعاليت‌هاي آن تعداد بيشتري از نمايندگان به اين فراكسيون بپيوندند.
 
انتهاي پيام/ س2
برچسب ها: فراکسیون ، مجلس ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.