سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه راهپيمايي هاي مردم بحرين عليه حكومت آل خليفه

مخالفان بحريني تجمع گسترده اي در ميدان الحريه در غرب منامه برگزار کردند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه المنار ؛ اين تجمع با عنوان «ژنو و محکوميت مجدد رژيم» برگزار شد.

شرکت کنندگان در اين تجمع اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه عليه مردم را محکوم کردند.
ايهاب الاسعد گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره گفت: مخالفان بحريني در اين تجمع بار ديگر مخالفت خود را با سياست هاي سرکوبگرانه رژيم و مصادره حقوق مردم و خودداري از اجراي اصلاحات سياسي اعلام کردند.

وي در ادامه با اشاره به اين که اين تجمع همچنين براي گراميداشت شهيد علي حسين نعمه که جمعه گذشته به شهادت رسيد برگزار شد افزود: اعضاي هيأت شرکت کننده در نشست هاي شوراي حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در اين تجمع اعلام کردند رژيم آل خليفه همچنان به برخوردهاي امنيتي خود و پرهيز از هرگونه حل سياسي ادامه مي دهد. آنها تاکيد کردند به تلاش هاي خود در مجامع بين المللي براي جلوگيري از اين اقدامات ادامه مي دهند.

عبدالنبي العکري عضو هيأت مخالفان بحريني در نشست شوراي حقوق بشر در ژنو گفت: فعاليت بعدي ما شرکت در بيست و دومين دوره نشست هاي شوراي حقوق بشر است و طي آن تلاش مي کنيم جلسه ويژه اي براي بررسي مسئله حقوق بشر در بحرين برگزار و گزارشگر ويژه اي براي حقوق بشر در بحرين تعيين شود و جدولي زمان بندي شده براي اجراي توصيه ها تشکيل شود.
در ادامه آمده است: پيش از برگزاري اين تجمع شمار زيادي از افراد در حالي که شمع به دست داشتند در راهپيمايي براي بزرگداشت شهيد علي حسين نعمه شرکت کردند و راهپيمايان مناطق مختلف با پيوستن به يکديگر به سمت ميدان الحريه حرکت کردند.

برچسب ها: بحرین ، منامه ، تجمع ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.