سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعيلي در جمع اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر وزارت ارشاد:

هوشياري و استراتژي دفاعي فعالانه، لازمه شكوفايي انديشه هاي الهي اسلامي است

علي اسماعيلي از دستور كار قرار گرفتن فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي در براندازي نرم دشمنان انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علي اسماعيلي سرپرست معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از دستور كار قرار گرفتن فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي در براندازي نرم دشمنان انقلاب اسلامي خبر داد و گفت: يكي از شيوه هاي اين فعاليت ارسال كتاب رايگان به درب منازل و تبليغ عرفانهاي نو ظهور و كاذب و مورد هجمه قرار دادن اعتقاد مذهبي با رويكرد دين زدايي است .
اسماعيلي با اشاره به نگاه سياسي اين جريانات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران گفت : پس از تجربه ناكار آمدي انواع شيوه ها در برابر براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با هدف قرار دادن اعتقادات مذهبي و با رويكرد براندازي نرم ، فعاليت اينگونه حركتها وارد مرحله جديدي شده است .
وي با بيان اين موضوع كه اكثريت فعاليت هاي اين جريان در قالب امور عام المنفعه چون تاسيس مراكز آموزشي ، بيمارستان ، مراكز نگهداري بوده است . خاطر نشان كرد :در حال حاضر آموزش افراد در قالب جلسات خانگي و تبليغات در اماكن تفريحي و سياحتي  ، كلاسهاي موسيقي و .... با ايجاد توهم ناكار آمدي اسلام و القاء مشكلات اقتصادي در جامعه رواج دارد  كه بايد براي آن برنامه اي مدون طراحي و اجرا كرد .
سرپرست معاونت امور فرهنگي در پايان نقش آفريني و تبليغ گسترده اسلام و هوشياري در برابر اين هجمه ها را ، لازمه مقابله با افكار و برنامه هاي دشمنان اسلام دانست و گفت انتقال آموزه هاي ديني به شكل جذاب ، برنامه ريزي با استراتژي دفاعي فعالانه و داشتن برنامه هاي مدون ، جذاب و عملي مي تواند جوانان اين مرز و بوم را در برابر توطئه هاي دشمنان بيمه كند و موجبات انديشه هاي الهي اسلامي را فراهم كند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.