سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فدراسيون شنا:

اميدواريم قصه قزاقستان بار ديگر تکرار نشود/ با برگزاري مجمع،‌ تغييرات را به فدراسيون جهاني اعلام مي کنيم

سرپرست فدراسيون شنا گفت:‌ اميدواريم اين بار قصه قزاقستان براي تيم ملي واترپلوي بزرگسالان تکرار نشود.

برانوش نيک بين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات قهرماني آسيا در رشته هاي شنا، شيرجه و واترپلو آبان ماه سالجاري در امارات برگزار مي شود و تمام تلاشمان را به کار گرفتيم تا تيم هاي ملي کشورمان در اين رقابت ها حضور پيدا کنند.
نيک بين افزود‌: در حال حاضر رقابت هاي ليگ برتر واترپلو پيگيري مي شود و ما در نظر داريم تا هفته ششم اين بازي ها را برگزار کنيم تا پس از آن در کميته فني در خصوص تشکيل اردوهاي آماده سازي تيم ملي بزرگسالان تصميم گيري کنيم.

وي تصريح کرد:‌ با توجه به اينکه پيش از اين تيم ملي جوانان کشورمان حضور در مسابقات قهرماني آسيا در قزاقستان را از دست دادند، به همين دليل ما اميدواريم چنين اتفاقي براي تيم ملي بزرگسالان پيش نيايد و در حال حاضر نيز تمام تلاش خود را به کار گرفتيم تا شرايط براي حضور تيم هاي ملي کشورمان در اين رقابت ها مهيا شود.

سرپرست فدراسيون شنا خاطرنشان کرد: با برگزاري يک مرحله مسابقات کشوري و انتخابي تيم ملي قرار است دومين مرحله اين رقابت ها نيز برگزار شود تا در نهايت پس از بررسي رکورد شناگران برترين ها براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا گزينش شوند و همچنين در نظر داريم تا با برگزاري مسابقات انتخابي امتيازات شيرجه روها را نيز براي حضور در رقابت هاي امارات گزينش کنيم.

وي در خصوص درج نام جعفري در سايت فدراسيون جهاني شنا گفت:‌ پيش از اين غلامرضا جعفري سرپرستي فدراسيون شنا را برعهده داشت و در حال حاضر نام وي به عنوان رئيس فدراسيون کشورمان در سايت جهاني ثبت شد آن نيز اين است که آنها اعتقادي به اتفاقات پيش آمده ندارند.

وي يادآور شد: بلافاصله پس از برگزاري مجمع انتخاباتي تغييرات را به فدراسيون جهاني اعلام مي کنيم و ظاهرا به نظر مي رسد اساسنامه فدراسيون ها اصلاح شده است و قرار است اساسنامه فدراسيون شنا نيز اصلاح شود و پس از آن مشکي در خصوص برگزاري مجمع انتخاباتي وجود نخواهد داشت.

گفتني است، پيش از اين کميته بين المللي المپيک با ارسال نامه اي برگزاري مجمع انتخاباتي را تا زمان اصلاح اساسنامه فدراسيون ها ممنوع اعلام کرده بود./مح
برچسب ها: شنا ، فدراسیون ، قزاقستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.