سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام دنیامالی دوباره در سایت جهانی بادبانی درج می شود؟

دنیامالی: با قدرت به قایقرانی برمی گردم /شخصي که در موردم صحبت کرده، در حد و اندازه من نیست!

رئیس سابق فدراسیون قایقرانی گفت: در صورت حضور مجدد در فدراسیون قایقرانی با قدرت بیشتری فعالیتم را آغاز خواهم کرد.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق قوانین بین المللی در حال حاضر من به طور قانونی رئیس فدراسیون قایقرانی هستیم و درحال حاضر یکسال و نیم از مدت فعالیتم در فدراسیون باقی مانده است.

وی گفت: طبق آخرین نامه کمیته بین المللی المپیک (IOC) رؤسای برکنار شده باید به سمت قبلی خود بازگردند و در این خصوص لطفی شامل حال من نمی شود.

رئيس سابق فدراسيون قايقراني افزود: درحال حاضر نام من در سایت فدراسیون های جهانی روئینگ و کانوئینگ به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران ثبت شده است و در حال حاضر با مکاتباتی که با بازرس فدراسیون جهانی انجام شده به دنبال اصلاح نام بنده در سایت این فدراسیون به جای محمدشروین اسبقیان هستم.

وی تصریح کرد: طبق نامه IOC باید بار دیگر فعالیتم را در تیم ملی آغاز کنم و اگر قرار باشد بار دیگر به عنوان رئیس در فدراسیون حضور داشته باشم این بار محکم تراز قبل قدم برمی دارم.

دنيامالي خاطر نشان کرد: پیش از این مجمع انتخاباتی چند فدراسیون از جمله قایقرانی و تیرکمان برگزار شد و طبق نامه IOC برگزاري این مجامع در این برهه غیرقانونی بود و مسئولان کمیته بین المللی نیز رؤسای فعلی را نمی پذیرند.

*قایقرانی به ازبکستان اعزام نمی شود

دنیامالی اظهار داشت: باتوجه به اینکه درحال حاضر مجامع بین المللی ادامه این رویه برایشان قابل قبول نیست به همین دلیل در صورت حضور تیم های ملی در میادین بین المللی باید من تأیید کنم و پیش از آغاز رقابت های جهانی کاناپلو هیچ درخواستی از بنده در خصوص اعزام تیم ملی به این رقابت ها نشد و به همین دلیل تیم ملی این رقابتها را از دست داد و مسئولان فعلی فدراسیون اعلام کردند دلیل اصلی لغو سفر قایقرانان عدم صدور روادید بود.

وی یادآور شد: همچنین مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا درسال 2013 در ازبکستان برگزار می شود و قرار است مسابقات آزمایشی این بازیها اواخر ماه جاری در ازبکستان برگزار شود و باتوجه به بحث  تعلیق و درج نام بنده در فدراسیون جهانی کانوئینگ به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران تیم ملی به این بازیها اعزام نخواهد شد.

دنيامالي اظهار داشت: البته با توجه به اینکه تمام هزینه های قایقرانی در این مسابقات بر عهده خود کشورها است همین دلیل اعزام به این رقابت ها پول هدر دادن است و در صورتیکه سفر تیم ملی آبهای آرام نیز به این مسابقات لغو شود مسئولان فعلی فدراسیون عنوان خواهند کرد که عدم اعزام به این مسابقات به دلیل عدم صدور روادید بود.

 وی در خصوص ادعای صرف هزینه 50 میلیون تومانی در زمان ریاست وی براي  برپا کردن اردوهای آماده سازی روئینگ گفت: در زمان ریاست بنده در فدراسیون قایقرانی تمرینات و اردوهای تیم ملی روئینگ در ارومیه پیگیری می شد و آقایانی که ادعا می کنند در آن زمان برای برپایی هر یک از اردو ها مبلغ 50 میلیون تومان صرف می شد به هیچ وجه صحت ندارد و همچنین ادعایی کذب است همچنین آنها مدعی هستند در شرایطی که در آن زمان مبلغ هنگفتی صرف برپایی اردوهای آماده سازی  تیم ملی می شد در حال حاضر آنها با صرف هزینه ای 9 میلیون تومانی اردوهای تیم ملی را برپا می کند.

 رئیس سابق فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: فردی که در این خصوص اظهار نظر کرده است در آن زمان مسئولیت برپایی اردوهای آماده سازی روئینگ در ارومیه را بر عهده  داشته و در صورتیکه  درخصوص صرف هزینه های هنگفت ادعایی دارد باید خود   در این خصوص  پاسخگو باشد که چرا در زمان  مسئولیت ایشون در این استان اردوهای  تیم های ملی تا این حد هزینه بر بودند و وی از این فرصت سو استفاده کرده است و همچنین یک چنین افرادی در حد نیستند که در خصوص مشاورین نیز اظهار نظر کنند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  همچنین در صورتیکه  مسئولان ورزش به دنبال حل این مشکل هستند باید طبق نامه کمیته  بین المللی  المپیک عمل کنند و روسای قبلی به کار خود باز گردند اما در صورتیکه به دنبال این هستند که مشکلات  پیش از پیش گسترده تر شود و با مشکلات جدی تری  روبرو شدند باید وضع به همین منوال ادامه داشته باشد و  این در حالی است که به دلیل بی توجهی به قوانین بین المللی  آبروی ما در فدراسیون  های جهانی خدشه دار شده است و برای رسیدن به جایگاه قبلی بسیار زمان بر خواهد بود و قرار است با دعوت کنفدراسیون قایقرانی آسیا در اجلاس آسیایی در رشته روئینگ حضور پیدا کنیم./مح

برچسب ها: روئینگ ، صحبت ، حد و اندازه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.