سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میثاقیان: سه امتیاز خانگی را به طور حتم کسب می کنیم

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در آستانه ی دیدار تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز از آمادگی آلومینیوم و بازیکنان این تیم خبر داد و اظهار داشت: سه امیتاز خانگی این دیدار را به طور حتم کسب می کنیم.

 اکبر میثاقیان سرمربی تیم آلومینوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: علی رغم ارائه بازی بسیار با کیفیتی که مقابل تیم پرسپولیس تهران انجام دادیم اما متاسفانه همانند دیدار با  استقلال در کسب نتیجه ی مطلوب ناکام بودیم و با یک گل مغلوب قرمز پوشان پایتخت شدیم.

وی ادامه داد:  پرسپولیس  در شرایط مطلوبی قرار نداشت از این رو شکست مقابل این تیم برای ما بسیار ناراحت کننده بود چرا که معتقد بودم که باید راحت ترین بازی لیگ را انجام داده و سه امتیاز دیدار را کسب می کردیم.
 
سرمربی آلومینیوم  هرمزگان تصریح کرد: بازیکنان تیم آلومینیوم  هرمزگان بسیار جوان و با انگیزه هستند و برای آشنایی با شرایط رقابت های لیگ نیاز به زمان و فرصت کافی دارند و باید به تیم فرصت داد و معتقدم در نیم فصل دوم شرایط تغییر می کند و از آلومینیوم تیمی قدرتمند تر را شاهد خواهیم بود ضمن اینکه  بازیکنان ما در بازی های اخیر خود عملکردی قابل قبول ارائه دارند اما متاسفانه در کسب نتیجه  ناکام بوده ایم.

 وی افزود: تیم فجر در دو هفته ی اخیر در مقابل دو تیم قدرتمند لیگ برتر استقلال و تراکتور نتایج مطلوبی را کسب کرده است و به طور حتم در مقابل ما نیز برای تکرار نتایج هفته های اخیر و حتی کسب سه امتیاز حاضر مي شود.

 میثاقیان افزود: میزبان فجر سپاسی  شیراز  هستیم و امیدواریم که با حمایت هواداران پر شور و فوتبال دوستمان عملکردي داشته باشيم تا علاوه بر شادی دل هواداران شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم، البته تیم آلومینیوم  هرمزگان  به طور  حتم در لیگ باقی می ماند./آق
برچسب ها: میثاقیان ، همانند ، بازی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.