سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي‌ اصفهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارنظرهاي اخير درباره ارتباط با آمريکا موضع نظام و مردم نيست/مردم علاقه‌اي به ارتباط با آمريکا ندارند

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: مردم علاقه‌اي به برقراري ارتباط با آمريکا ندارند و اظهارنظرهاي اخير درباره ارتباط با آمريکا موضع نظام نيست.

احمد کريمي‌ اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برخي اظهارنظرها پيرامون ارتباط با آمريکا گفت: اوباما رئيس‌جمهور آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل با پررويي تمام سخنراني کرد و آمريکا بخاطر دست‌ يافتن به مقاصد شوم، آرامش ساير ملت‌ها را بر هم مي‌زند.
 
عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: آمريکا با حرکتي سازمان‌يافته با ساخت فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اسلام توهين کرد.
 
کريمي‌اصفهاني با بيان اينکه آمريکا حاضر به پذيرش حق نيست، افزود: جاي سوال دارد که چرا احمدي‌نژاد با وجود اينکه نطق اوباما را شنيد، چنين مسائلي را بيان کرد.
 
وي تصريح کرد: سياست‌هاي کلي نظام که ارتباط با آمريکا هم يکي از موارد آن است، در اختيار مقام معظم رهبري قرار دارد.
 
 
عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان ادامه داد: امروز آمريکا در حالت ضعف و انزوا قرار  دارد و در گذشته ملتمسانه از ملت ايران درخواست مي‌کرد تا با آنان ارتباط داشته باشيم.
 
وي با بيان اين مطلب که چنين اظهارنظرهايي موضع نظان و مردم نيست، گفت: مردم علاقه‌اي به برقراري ارتباط با آمريکا ندارند و آمريکا هم قصد مذاکره با ملت ما را ندارد بلکه آنان پاي ميز مذاکره هم به دنبال تحميل کردن خواسته‌هاي خود به مردم ايران است.
 
کريمي‌ اصفهاني خاطر‌نشان کرد: آمريکا خوي درندگي گذشته خود را همچنان نسبت به جمهوري اسلامي دارد و تا زماني که اين خوي کنار گذاشته نشود، چنين چيزي امکان‌پذير نيست.
 انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، ارتیاط ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.