سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش روز جهانی غذا برگزار می شود

همایش روز جهانی غذا در پژوهشکده علم و صنایع غذایی مشهد در 24 مهر ماه برگزار می شود.

رسول کد خدایی، رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  این نشست برای اولین بار در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی که تنها پژوهشکده تخصصی صنایع غذایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به توانمندی های موجود در استان مشهد و پژوهشکده برنامه ریزی های لازم برای تداوم این همایش در سال های آتی و تشکیل دبیر خانه دائمی روز جهانی غذا صورت گرفته است.

کدخدایی هدف از برگزاری این همایش را این چنین بیان کرد و گفت: هدف از برگزاری همایش فراهم آوردن زمینه های لازم برای توجه متولیان امر به نقش و اهمیت امنیت و ایمنی غذا، تبادل تجربیات برای حفظ و نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از ضایعات، توجه دادن به نقش و اهمیت فناوری های بومی، تولید ملی و خود اتکایی در زمینه تولید غذاهای سنتی اعلام نمود.

کدخدایی خاطر نشان کرد: این همایش توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و کمیسیون ملی یونسکو با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری نمایندگان سازمان های بین المللی، استانداری خراسان رضوی و نمایندگان دانشگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی در 24 مهر ماه در مشهد مقدس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی برگزار می شود که علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://rifst.ac.ir مراجعه کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
زهرا
۱۱:۰۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
امیدوارم یه روزی همه بتونن خوب زندگی کنن