سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب سراسري يونان را فلج خواهد کرد

انتظار مي رود اعتصاب سراسري که به درخواست دو اتحاديه بزرگ يونان در اعتراض به موج تازه رياضت اقتصادي دولت برگزار مي شود، روز چهارشنبه اين کشور را فلج کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان ؛ کارکنان بخش خصوصي و دولتي در اين اعتصاب بيست و چهار ساعته که به درخواست اتحاديه بخش خصوصي و اتحاديه بخش دولتي برگزار مي شود، شرکت خواهند کرد.

بخش هاي آموزش و بهداشت نيز تحت تاثير اين اعتصاب قرار خواهد گرفت و معلمان و اساتيد دانشگاه و همچنين پزشکان بيمارستان ها و کارکنان مراکز پزشکي و خدمات اورژانس دست از کار خواهند کشيد.

انتظار مي رود آتن پايتخت و شهر بندري تسالونيکي در شمال يونان با مشکلات جدي در زمينه ترافيک مواجه شوند زيرا کارگران ظهر فردا در اعتراض به دور تازه اقدامات رياضت اقتصادي که دولت ائتلافي در حال مذاکره بر سر ان با طلبکاران اين کشور است، به سوي پارلمان راهپيمايي خواهند کرد.

حذف يازده و نيم ميليارد يورو (چهارده ميليارد و هشتصد ميليون دلار) از بودجه اسپانيا، حقوق کارمندان دولت، حقوق بازنشستگي و مستمري، مزايا و پاداش ها و بخش درماني را تحت تاثير قرار خواهد داد.

يونان براي دريافت بخش بعدي کمک ها به ارزش سي و يک و نيم ميليارد يورو بايد اين اقدامات را انجام دهد. يونان بدون اين کمک ها، نمي تواند بدهي هاي خود را پرداخت کند.

برچسب ها: یونان ، اعتصاب ، فلج ، سراسری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.